Організаційно-педагогічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/708817/
|
|
Title |
Організаційно-педагогічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною формою навчання
Organizational-pedagogical bases of improvement of qualification of pedagogical workers for the distance education form |
|
Creator |
Антощук, С. В.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю13.00.04 –теорія і методика професійної освіти. –ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Переяслав-Хмельницький, 2016.Дисертація присвячена проблемам підвищення кваліфікації педагогічних працівників назасадах відкритої освіти та дистанційного навчання.У дисертації дослідженітеоретичні, методологічні та правові засади підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти за дистанційною (очно-дистанційною) формою навчання. Проаналізовано сучасний стан тапроблеми практичного впровадження дистанційного навчання в освітній процес вищих навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти.Розроблені науково-методичні основи підвищення кваліфікації педагогічних працівників за дистанційною (очно-дистанційною) формою навчання, структура яких включає: концептуальні основи організації дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті; модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах дистанційної (очно-дистанційної) форми навчання і кредитно-модульної системи організації навчального процесу та поетапний алгоритм її впровадження в освітній процес вищого навчального закладу післядипломної педагогічної освіти. Здійснено інноваційний підхід до організації (створення та реалізація власної пізнавальної траєкторії кожним слухачем) та забезпечення самостійної роботи слухачів (використання хмарних технологій на основі сервісів Google Apps для навчальних закладів) на дистанційному етапі очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації.
Thesis for the Candidate Degree in Pedagogical Sciences, specialty 13.00.04 –Theory and Methods of Professional Education. –SHEE «Pereiaslav-Khmelnytskyi Hryhorii Skovoroda State Pedagogical University», Pereiaslav-Khmelnytskyi, 2016.The thesis is devoted to the problems of training teaching staff on the basis of open education and distance learning.In the dissertation theoretical, methodological and legal bases of training teaching staff for distance (blended) learning. The current state and problems of practical implementation of distance learning in the educational process of higher educational institutions of postgraduate education.The scientific and methodological foundations of training teaching staff by distance (blended) learning, whose structure includes conceptual basis of distance education in postgraduate teacher education; model training teaching staff on the basis of distance (blended) form of education and credit-modular system of educational process step by step algorithm and its implementation in the educational process of higher educational institution of postgraduate education. Done innovative approach to (the creation and implementation of their own cognitive trajectory of each student) and provision of independent work of students (using cloud technology based services Google Apps for Education) on the remote stage blended forms of training. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Thesis
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/708817/3/aref%20%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA.pdf
- Антощук, С. В. (orcid.org/0000-0002-2857-5274 <http://orcid.org/0000-0002-2857-5274>) (2016) Organizational-pedagogical bases of improvement of qualification of pedagogical workers for the distance education form Dissertation candidate2 thesis, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний Університет імені Григорія Сковороди». |
|