Запис Детальніше

Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку
Ukraine and Bolonskiy process as educational strategy and sociokul’turnyy mechanism of democratic development
 
Creator Мартіросян, О. І.
Порошина, В. Д.
Купрій, Т. Г.
 
Subject Болонський процес
освітня стратегія
національне виховання
розвиток особистості
Bolonskiy process
educational strategy
national education
development of personality
37.014:321.7]:316.61(477)
 
Description На підставі історико-соціологічних і освітньо-просвітницьких джерел у статті
авторами проаналізовано освітню стратегію Болонського процесу як складову
демократичного розвитку України. Болонський процес як пріоритетний і культурно-правовий напрям реформування сучасної європейської школи, забезпечує здійснення основних принципів соціально-гуманітарного підходу. В Україні ними будуть: єдність філософії, соціології, історії, політології, педагогіки, літератури, культурології, мистецтвознавства, правознавства, економіки, етики.
Автори наголошують, що саме національне відродження розширило культурно-історичне інформаційне коло національної педагогіки. Все це робиться для того щоб ствердити національний і освітній простір та побудови громадянського суспільства в Україні як крок у світовий інтеграційний процес.
On the basis of istoriko-sociologicheskikh and educationally-pedagogical sources in the article authors are analyse educational strategy of the Bolonskogo process as part of development and claim of the democratic state of Ukraine. Authors assert that exactly national revival as a cultural and historical informative process will renew national pedagogics. Bologna process as a priority and cultural and legal direction of reforming the modern European school, ensures the implementation of the basic principles of the social and humanitarian approach. In Ukraine they will be: the unity of philosophy, sociology, history, political science, pedagogy, literature, cultural studies, art studies, jurisprudence, economics, ethics. All of it is done in an order to confirm national educational space and formings of civil society of Ukraine, as a step in a world integration process.
 
Date 2019-06-21T07:37:46Z
2019-06-21T07:37:46Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Мартіросян, О. І. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку / І. О. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 109-116.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24867
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова