Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження
Formed of professional reflection for students-master’s degrees: empiric aspect of research |
|
Creator |
Марусинець, М. М.
|
|
Subject |
рефлексія
професійна рефлексія майбутні магістри структурно- компонентний склад професійної рефлексії reflexion professional reflection future masters structural-component composition of professional reflection 159.955.4-057.87-028.46 |
|
Description |
У статті представлено емпіричне дослідження стану сформованості професійної рефлексії студентів – магістрів педагогів. Визначено структурно-компонентний склад професійної рефлексії магістра початкових класів, що включає аксіологічний, когнітивний, емоційно-оцінний, операційно-технологічний і особистісний складники; обґрунтовано їхні особливості та значущість за допомогою психодіагностичних методик. За допомогою психодіагностичних методик виявлено сформованість у майбутніх магістрів початкової освіти професійної рефлексії,як якісної характеристика суб’єкта діяльності, що усвідомлює специфіку свого професійного “Я”, осмислює процес і результати педагогічної діяльності, аналізує свій стиль діяльності та його співвідношення з діяльністю учнів, оцінює адекватність обраної стратегії, вміє аналізувати та виправляти недоліки з метою підвищення ефективності вирішення педагогічних завдань. In the article presents an empirical study of the formation of professional reflection of studentsmasters of teachers. The structure-component composition of the professional reflection of the master of primary classes is determined, including axiological, cognitive, emotional, appraisal, operationaltechnological and personal components; their peculiarities and significance are well founded. With the help of psychodiagnostic techniques, the formation of the future masters of primary education of professional reflection as a qualitative characteristic of the subject of activity, which realizes the specifics of his professional “I”, comprehends the process and results of pedagogical activity, analyzes his style of activity and its relation with the activity of students, assesses the adequacy of the selected strategy, is able to analyze and correct with the purpose of increasing the efficiency of solving pedagogical tasks. |
|
Date |
2019-06-21T11:39:01Z
2019-06-21T11:39:01Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Марусинець, М. М. Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 116-127.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24868 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|