Запис Детальніше

КОНЦЕПТ ДИТИНИ В ЛІТЕРАТУРІ РОМАНТИЗМУ США: СПЕЦИФІКА НАУКОВОЇ РЕЦЕПЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОНЦЕПТ ДИТИНИ В ЛІТЕРАТУРІ РОМАНТИЗМУ США: СПЕЦИФІКА НАУКОВОЇ РЕЦЕПЦІЇ
КОНЦЕПТ РЕБЕНКА В ЛИТЕРАТУРЕ РОМАНТИЗМА США: СПЕЦИФИКА НАУЧНОЙ РЕЦЕПЦИИ
THE CONCEPT OF “CHILD” IN THE LITERATURE OF AMERICAN ROMANTICISM: PECULIARITIES OF ACADEMIC PERCEPTION
 
Creator ВОЛОДАРСЬКА, Маргарита
 
Subject концепт; образ дитини; США; романтизм; література для дітей.
УДК 821.111(73).09:81’42
концепт; образ ребенка; США; романтизм; литература для детей.
УДК 821.111(73).09:81’42
concept; the image of the child; the USA; romanticism; children’s literature.
УДК 821.111(73).09:81’42
 
Description Стаття є спробою систематизування підходів до проблеми відтворення концепту дитини в художній літературі США. Розглянуто два основні вектори наукових пошуків: вивчення образу дитини як філософського конструкту з метою отримання знань про національний менталітет; виявлення впливу художніх репрезентацій дітей на маленького реципієнта. В контексті першого підходу висвітлено основні тенденції перегляду романтичної концепції дитини / дитинства сучасною критикою. В контексті другого – акцентовано необхідність врахування дитинно-орієнтованого дискурсу при розкритті національно-маркованого концепту «дитина».
Статья является попыткой систематизирования подходов к проблеме воплощения концепта «ребенок» в художественной литературе США. Рассмотрено два основных вектора научных поисков: исследование образа ребенка как философского конструкта с целью получения информации о национальном менталитете; выявление влияния художественных репрезентаций детей на маленького реципиента. В контексте первого подхода очерчены главные тенденции пересмотра романтической концепции ребенка / детства современной критикой. В контексте второго – акцентирована необходимость учета данных ориентированного на ребенка художественного дискурса при раскрытии национально-маркированного концепта «дитя».
The article is an attempt of systematizing approaches to the problem of the concept of “child” representation in American fiction. The two basic vectors of academic research are under consideration: investigating the child’s image as a philosophical construct with the aim of getting  information about national mentality; and identifying the influence of fictional images on young recipients.  In the context of the first approach we outline the main tendencies of the revision of the romantic conception of “child” / “childhood” by modern literary criticism. In the context of the second we accentuate the necessity of taking into account child-oriented discourse data when analyzing the concept of “child”.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13729
10.18372/2520-6818.39.13729
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 39 (2019); 72-79
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 39 (2019); 72-79
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 39 (2019); 72-79
 
Language uk