Запис Детальніше

СЕМАНТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ АНТРОПОНІМІВ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ОЦІНКИ ДІЙСНОСТІ ЛЮДИНОЮ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СЕМАНТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ АНТРОПОНІМІВ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ОЦІНКИ ДІЙСНОСТІ ЛЮДИНОЮ
СЕМАНТИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ АНТПРОПОНИМОВ, ОБОЗНАЧАЮЩИХ ЭМОЦИОНАЛЬНУЮ ОЦЕНКУ ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТИ ЧЕЛОВЕКОМ
SEMANTIC CHARACTERISTICS OF PHRASEOLOGICAL ANTPROPONYMS INDICATING THE EMOTIONAL EVALUATION OF HUMAN REALITY
 
Creator ДИШЛЕВА, Ганна
 
Subject фразеологічна одиниця; фразеологічний антропонім; емоційна оцінка дійсності; семантичні характеристики; позитивні; негативні та нейтральні емоції
УДК 81’373.23: 81’23
фразеологическая единица; фразеологический антропоним; эмоциональная оценка действительности; позитивные; негативные и нейтральные эмоции
УДК 81’373.23: 81’23
phraseological unit; phraseological anthroponym; emotional estimation of reality; semantic characteristics; positive; negative and neutral emotions.
УДК 81’373.23: 81’23
 
Description У  статті розглянуто питання функціонування фразеологічних антропонімів на позначення емоційної оцінки дійсності людиною. Здійснено їх семантичну класифікацію, охарактеризовано виділені групи.
В статье рассмотрены вопросы функционирования фразеологических антропонимов, обозначающих эмоциональную оценку действительности человеком. Осуществлена их семантическая классификация, охаарактеризованы выделеные группы.
The article deals with the issues of the operation the phraseological anthroponyms on the designation of emotional evaluation of human reality. Their semantic classification is carried out, the distinguished groups are characterized.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13719
10.18372/2520-6818.39.13719
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 39 (2019); 11-17
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 39 (2019); 11-17
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 39 (2019); 11-17
 
Language uk