Запис Детальніше

НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ У РОМАНІ Ґ. ШКУРУПІЯ «ДВЕРІ В ДЕНЬ»

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАРАТИВНІ СТРАТЕГІЇ У РОМАНІ Ґ. ШКУРУПІЯ «ДВЕРІ В ДЕНЬ»
НАРРАТИВНЫЕ СТРАТЕГИИ В РОМАНЕ Г. ШКУРУПИЯ «ДВЕРЬ В ДЕНЬ»
NARRATIVE STRATEGIES IN THE NOVEL “DOORS TO THE DAY” BY G. SHKURUPIY
 
Creator ПІДОДВІРНА, Марія
 
Subject меніпея; ненадійний наратор; наративна стратегія; Ґ. Шкурупій; експериментальна проза.
УДК 821.161.2’06-3.09
мениппея; ненадежной рассказчик; нарративная стратегия; Г. Шкурупий; экспериментальная проза.
УДК 821.161.2’06-3.09
mepia; unreliable poster; narrative strategy; G. Shkurupiy; experimental prose.
УДК 821.161.2’06-3.09
 
Description У статті досліджено наративні стратегії роману Ґ. Шкурупія «Двері в день». З’ясовано, що у творі актуалізується меніпея як жанрова традиція, а одну із ключових ролей відіграє ненадійний наратор, який втілює авторську стратегію викладу.
В статье исследованы нарративные стратегии романа Гео Шкурупия «Двери в день». Установлено, что в произведении актуализируется мениппея как жанровая традиция, а ключевую роль играет ненадежной рассказчик, который воплощает авторскую стратегию повествования.
The article investigates the narrative strategies of the novel "Doors in the day" by G. Shkurupiy. It is revealed that the work is updating mepia as a genre tradition, and one of the key roles is played by an unreliable journalist who embodies the author's strategy of presentation.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13731
10.18372/2520-6818.39.13731
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 39 (2019); 84-89
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 39 (2019); 84-89
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 39 (2019); 84-89
 
Language uk