Запис Детальніше

МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
MODEL OF FUTURE TEACHER TRAINING FOR THE CREATION OF THE HEALTH-PRESERVATION ENVIRONMENT AT PRIMARY SCHOOL
 
Creator Осадченко, T.
 
Subject змістово-процесуальний блок; діагностувально-результативний блок; модель; моделювання; підготовка майбутнього вчителя; модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи; теоретико-методологічний блок
378:373-051:613
content-procedural block; diagnostic-productive block; model; simulation; future teacher training; model of the future teacher training for creation a health- preservation environment at primary school; theoretical and methodological block

 
Description У статті обґрунтовуємо модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи у вигляді умовно розмежованих блоків, елементи яких забезпечують послідовність, взаємозалежність та комплексність досліджуваного процесу, а також можливість практичного конструювання і експериментальної перевірки. Мета статті – теоретично обґрунтувати модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Під час дослідження були використані такі методи: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення наукової літератури з проблеми дослідження з метою з’ясування стану її наукової розробленості, визначення термінологічного апарату дослідження; моделювання для розробки моделі підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, яка складається із трьох блоків: теоретико-методологічного, до його складу включено: мету діяльності та завдання, що її конкретизують; методологічні підходи та принципи успішної реалізації модельованого процесу; змістово-процесуального, який передбачає визначення етапів підготовки, ресурсу її забезпечення, форм та методів реалізації модельованого процесу; діагностувально-результативного, який відтворює структурні складові моделі, які надають можливість цілісно дослідити ефективність модельованого процесу підготовки майбутнього педагога, за допомогою визначеного та охарактеризованого результату досліджуваного аспекту підготовки та його діагностичного інструментарію дослідження. Обґрунтовано сутність поняття «модель підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» – це цілісний образ досліджуваного процесу, що відтворює взаємопов’язані структурні компоненти підготовки, розробка яких дозволяє виокремити її внутрішню структуру, основу діагностування результату, систему чинників (педагогічних умов), що впливають на нього, процесуальне та ресурсне забезпечення удосконалення модельованого процесу.
The article deals with the model of the future teacher training for the creation of a health-preservation environment at primary school in the form of conditionally differentiated blocks, which elements ensure the consistency, interdependence and complexity of the investigated process, as well as the possibility of practical design and experimental verification. The purpose of the article is to theoretically substantiate the model of the future teacher training for the creation of a health-preservation environment at primary school. During the research, the following methods were used: analysis method, synthesis method, comparison method, method of scientific literature generalization on the research problem in order to find out the state of its scientific development, the definition of the terminology apparatus of the study; simulation method to develop a model of preparing a future teacher to create a health-preservation environment at primary school. The model of the future teacher training for the creation of a health-preservation environment at primary school, which consists of three blocks: theoretical and methodological, including the purpose of the activity and the tasks that specify it; methodological approaches and principles of successful implementation of the simulated process; content-procedural, which involves the definition of preparation stages, the resource of its provision, the forms and methods of implementation of the simulated process; diagnostic-productive, which reproduces the structural components of the model, which give an opportunity to study the effectiveness of the modeled process of future teacher training, using the definite and characterized result of the investigated aspect of preparation and its diagnostic tool of research, was substantiated. The essence of the concept of “model of the future teacher training for creation a health- preservation environment at primary school” is substantiated as the integral image of the investigated process, which reproduces the interconnected structural components of training, the development of which allows to distinguish its internal structure, the basis for the result diagnosis, the system of factors (pedagogical conditions) affecting it, procedural and resource support for improving the simulated process
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13732
10.18372/2411-264X.14.13732
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 83
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 83
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 83
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).