Запис Детальніше

ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ
REQUIREMENTS FOR CREATING VISUALIZATION FOR TRAINING PUPILS
 
Creator Житєньова, Н.
 
Subject вимоги; візуалізація; візуальний дидактичний засіб; освітній процес
378.4: 004
requirements; visualization; visual didactic tools; educational process

 
Description У статті виокремлено вимоги до створення педагогічно ефективних цифрових візуальних дидактичних засобів, призначених для застосування у шкільному освітньому процесі. Зазначені вимоги складаються з психологічних, які передбачають компресію, простоту, емоційність, структурність та цілісність подання візуального контенту; педагогічних, які полягають в урахуванні контингенту учнів, узгодженості до педагогічного сценарію та використанні візуальних якорів; ергономічних, які передбачають комфортність, гармонійність, асоціативність та уніфікацію візуальних елементів; естетичних, які базуються на урахуванні колірних рішень, встановленні типографічних акцентів, застосуванні стильової єдності, розставленні пріоритетів та об’єднанні всіх елементів у композицію
The author highlighted the requirements for the creation of pedagogically effective digital visual didactic tools intended for use in the school educational process. This requirements contains psychological that include compression, simplicity, emotionality, structure and integrity of the presentation of visual content; pedagogical requirements, in accordance with the contingent of students, consistency with the pedagogical scenario and the use of visual anchors; ergonomic requirements that provide for comfort, harmony, associativity and unification of visual elements; aesthetic requirements based on the consideration of color solutions, the establishment of typographic accents, the use of stylistic unity, prioritization and combining all the elements into a composition
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13710
10.18372/2411-264X.14.13710
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 38
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 38
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 38
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).