РОЗВИТОК НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗВО УКРАЇНИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЗВИТОК НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗВО УКРАЇНИ
DEVELOPMENT OF AUDITING OF AUDITING IN PRACTICAL LITERATES FROM FOREIGN LANGUAGE IN UKRAINIAN HIGHER EDUCATION |
|
Creator |
Кожем’яко, H.
|
|
Subject |
аудіювання, навички аудіювання, мовленнєва діяльність, навчання іноземної мови, вправи
37.013.8 audition, listening skills, speech activity, foreign language learning, exercises — |
|
Description |
У статті розглядається аудіювання як один з найважливіших складових мовленнєвої компетенції та різні способи розвитку навичок аудіювання на практичних заняттях з англійської мови. Воно є надзвичайно актуальним, тому що з прискоренням науково-технічного прогресу, переходом до інформаційного суспільства, в якому сприйняття й розуміння усного мовлення є одним із засобів отримання інформації при прослуховуванні новин, перегляді освітніх та розважальних телепередач іноземною мовою, художніх та документальних фільмів, а також під час конференцій, круглих столів, що є надзвичайно важливим інструментом у будь-якої сфері людської діяльності. Мета статті – проаналізувати існуючи методи і підходи у навчанні аудіювання і виробити рекомендації щодо організації навчання аудіювання на практичних заняттях з іноземної мови. Аудіювання дозволяє оволодіти звуковою частиною мови, що вивчається, його фонемною складовою та інтонацією. Саме через аудіювання відбувається активне засвоєння лексичного складу та граматичної структури. В результаті постійного тренування такого виду мовленнєвої діяльності розвивається логічне мислення, а також здатність виконання таких складних розумових операцій, як аналіз, синтез, дедукція, порівняння, конкретизація та ін. Аудіювання є одним з найскладніших видів мовленнєвої діяльності і є не лише засобом спілкування, але й підготовкою до відповідної реакції на початку інформації. Саме аудіювання готує говоріння, що допомагає формуванню сприйняттю мовлення на слух. Послідовність формування умінь та навичок розуміти мовлення на слух реалізується шляхом виконання вправ. Відповідно до цільової спрямованості вправи поділяють на дві основні групи: підготовчі (тренувальні) та мовленнєві. Підготовчі вправи не навчають аудіювання, а формують слухові навички, сприяють розвитку вмінь аудіювання. Мовленнєві вправи спрямовані на формування комунікативної компетенції і є керованою мовленнєвою діяльністю. Співвідношення підготовчих та мовленнєвих вправ змінюється в залежності від рівня знань студентів, від самого етапу навчання. При виконанні вправ з аудіювання необхідно дотримуватися певної визначеної послідовності, поступового ускладнення
The article deals with listening as one of the most important components of speech competence and various ways of developing the skills of listening to practical classes in English. This skill is extremely relevant, as with the acceleration of scientific and technological progress, the transition to an information society in which perception and understanding of speech is one of the means of obtaining information when listening to news, viewing educational and entertainment television programs in foreign languages, feature films and documentaries, as well as during the conference, round tables, which is an extremely important tool in any field of human activity. The purpose of the article is to analyze the existing methods and approaches in the teaching of listening and to develop recommendations for the organization of training for listening to practical classes in a foreign language. Listening allows you to master the sound part of the language being studied, its phonemic component and intonation. It is through the audience that active learning of the lexical composition and its grammatical structure takes place. As a result of the constant training of this type of speech activity, logical thinking develops, as well as the ability to perform such complex mental operations as analysis, synthesis, deduction, comparison, specification, etc. Listening is one of the hardest types of speech activity. It is characterized by a one-time detection, so it's important to learn how to perceive the text from the first time. Listening is not just a means of communication, but also preparation for an appropriate response at the beginning of information. It prepares speech, which helps to form the perception of speech by ear. The sequence of forming skills and skills to understand the speech on hearing is realized by doing exercises. According to the target orientation, the exercises are divided into two main groups: preparatory (training) and speech. Preparatory exercises do not teach listening, but form listening skills, promote the development of listening skills. Linguistic exercises are aimed at forming communicative competence and is a controlled speech activity. The ratio of preparatory and speech exercises varies depending on the level of knowledge of students, from the very stage of training. When exercising with an audition, you must adhere to a certain sequence, a gradual complication |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-06-21
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13714
10.18372/2411-264X.14.13714 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 60
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 60 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 60 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|