Запис Детальніше

Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект
 
Creator Стригуль, Антон Андрійович
Стригуль, Лариса Станіславівна
 
Subject таргетована реклама
соціальний маркетинг
реклама
 
Description Стрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.
 
Date 2019-06-20T12:57:57Z
2019-06-20T12:57:57Z
2019
 
Type Thesis
 
Identifier Стригуль А. А. Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41767
orcid.org/0000-0003-2343-4234
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"