Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект
|
|
Creator |
Стригуль, Антон Андрійович
Стригуль, Лариса Станіславівна |
|
Subject |
таргетована реклама
соціальний маркетинг реклама |
|
Description |
Стрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.
|
|
Date |
2019-06-20T12:57:57Z
2019-06-20T12:57:57Z 2019 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Стригуль А. А. Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41767 orcid.org/0000-0003-2343-4234 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|