Запис Детальніше

Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз
 
Creator Коновал, О. А.
Слюсаренко, М. А.
Соломенко, А. О.
Туркот, Т. І.
 
Subject самостійна робота
принцип науковості
суб’єкти навчання
критичне мислення
спеціальна теорія відносності
методика навчання
самостоятельная работа
принцип научности
субъекты обучения
критическое мышление
специальная теория относительности
методика обучения
independent work
the principle of science
subjects of study
special relativity theory
teaching methodology
53(075.3):001+37.091.322
 
Description Аналізуються методичні підходи до висвітлення основних положень спеціальної теорії відносності в сучасних шкільних підручниках з фізики. Показано, що в деяких підручниках мають місце фізичні помилки, некоректні формулювання та пояснення наслідків спеціальної теорії відносності. Наголошено на необхідності реалізації принципу науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в підручниках для закладів загальної середньої освіти.
Анализируются методические подходы к освещению основных положений специальной теории относительности в современных школьных учебниках физики. Показано, что в некоторых учебниках имеют место физические ошибки, некорректные формулировки и объяснения следствий теории относительности. Указано на необходимости реализации принципа научности при освещении специальной теории относительности в учебниках для средних учебных заведений.
Methodological approaches to covering basic provisions of the special relativity theory in modern physics textbooks are analyzed. It is shown that in some books there are physical errors, incorrect statements and explanations of the consequences of the special relativity theory. The necessity of the implementation of the principle of science in the coverage of the special relativity theory in the textbooks for secondary schools is stressed. In organizing teaching the special relativity theory a strict adherence to the principle of science, consistency and continuity in the formation of scientific concepts, formulation of conclusions and consequences of the relativistic theory to ensure a complete, logically structured physical theory is important for the teacher.
 
Date 2019-06-24T09:48:13Z
2019-06-24T09:48:13Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики : критично-конструктивний аналіз / О. А. Коновал, М. А. Слюсаренко, А. О. Соломенко, Т. І. Туркот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХI (141). – С. 95-103.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24880
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова