ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ КОЛЕДЖУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ КОЛЕДЖУ
TRADITIONAL AND INNOVATIVE APPROACHES TO STUDENTS OF UKRAINIAN LANGUAGE BY COLLEGE STUDENTS |
|
Creator |
Шашенко, В.
Сахно, З. |
|
Subject |
інновації; інтерактивне навчання; комунікативна компетенція; методи; українська мова; типи занять
377.091.33:81’243 innovations; interactive teaching; communicative competence; methods; Ukrainian language; types of lessons — |
|
Description |
Сьогодні реформування освіти в Україні спрямоване на всебічний розвиток особистості, спроможної на соціальну адаптацію і репрезентацію засобами мови. Про це наголошується у Національній доктрині розвитку освіти в Україні, Державному стандарті базової і повної освіти, концепціях мовної освіти та шкільних програмах. Оновлення змісту курсу «Українська мова», посилення уваги до вивчення державної мови у вищих навчальних закладах, практичної спрямованості в навчанні мови як обов’язкової дисципліни, а також визначення завдань щодо формування професійних компетенцій майбутніх спеціалістів засобами мови й мовлення сприяють удосконаленню форм, методів, технологій навчання. Аналіз традиційних та інноваційних підходів до вивчення української мови є об’єктом дослідження багатьох вітчизняних і зарубіжних педагогів, методистів, психологів ( Голуб Н.В., Любашенко О.В., Піонова Р.С., Симоненко Т.В., Сурмін Ю.П. та ін.). Інноваційні процеси у вищій школі неминучі, тому потрібно розумно поєднувати в структурі кожного заняття традиційні й нетрадиційні методи роботи. У статті розглянуто традиційні та інноваційні підходи до вивчення української мови. Подано спеціальні навчальні техніки та прийоми у викладанні української мови для студентів. У даній роботі досліджуємо принципи інтерактивного навчання, метою якого є створення комфортних умов, за яких кожен студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Особистісно-орієнтований підхід та використання сучасних технологій у процесі викладання української мови дають змогу студентам здобувати знання із задоволенням, а викладачу – отримувати радість від успіху студентів. На заняттях завжди цілеспрямовано і наполегливо намагаємося домогтися поставленої мети. Головним є організація роботи студентів, вміння їх зацікавити і залучити до активної діяльності, тому постійно перебуваємо у пошуках нових методів і прийомів навчання та виховання. Створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, як громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, значною мірою підвищить якість навчально-виховного процесу і загалом роботи вищого навчального закладу
Nowadays, the ongoing changes in the Ukrainian education are aimed towards the development of an intelligent person, capable to social adaptation and representation by means of language. It is emphasized by the National Doctrine of the Development of Education in Ukraine, the State Standard of Basic and Complete Education and, of course, by the school programs. Updating the content of the course “Ukrainian language”, increasing attention to the study of the state language in higher educational establishments, practical orientation in the language teaching as a compulsory discipline, as well as the definition of tasks for the formation of professional competences of future specialists by means of speech, contribute to the improvement of forms, methods, learning technologies. The analysis of traditional and innovative approaches to the study of the Ukrainian language is the subject of the study of many domestic and foreign pedagogues, methodologists, psychologists (Holub N.V., Lyubashenko O.V., Pionova R.S., Symonenko T.V., Surmin Yu. P., etc). The article deals with the traditional and innovative approaches to the study of Ukrainian language. Special teaching techniques of the process of Ukrainian language studying for schoolchildren have been submitted as well. In this paper we prove the principles of specificity, openness and clarity. The lessons are always focused and are aimed for achieving of some definite goals. The main thing at the lesson is the organization of students’ work as well as the ability to interest and attract them to perform various types of activities, so we are constantly in search for the new methods and techniques of training and education. Creating conditions for the development and self-realization of each individual as a citizen of Ukraine as well as the formation of generations capable of learning throughout life, will gradually facilitate the quality of the training and educational process simultaneously with overall functioning of the higher educational establishment |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-06-21
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13744
10.18372/2411-264X.14.13744 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 122
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 122 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 122 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|