Запис Детальніше

ПРОГРАМА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРОГРАМА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
PROGRAM OF FORMING CULTURE OF COMMUNICATION IN THE NETWORK OF THE INTERNET IN FUTURE FACULTY OF THE SOCIAL SPHERE
 
Creator Шатило, Ю.
 
Subject культура спілкування; мережа Інтернет; майбутні фахівці соціальної сфери; формування, засоби комунікації
37.013.43
culture of communication; Internet network; netiquette, future specialists of the social sphere; formation; means of communication

 
Description У статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення проблеми формування культури спілкування в мережі Інтернет у майбутніх фахівців соціальної сфери. Розкрито актуальність вивчення проблеми культури спілкування в мережі Інтернет студентів вищих закладів освіти. Здійснено узагальнений аналіз сутності понять «культура», «культура спілкування», «мережі Інтернет», «культура спілкування в мережі Інтернет». Визначено, що культуру інтернет-спілкування можна визначити як складник загальної професійної культури фахівця, що відображає рівень оволодіння знаннями, зокрема в межах глобального комп’ютерного інтернет-середовища, технологіями й етичними нормами взаємообміну інформацією, уміннями та навичками взаємодії в комп’ютерних мережах і використання їх у практичній діяльності відповідно до власних ціннісних настанов та орієнтацій. З’ясовано, що формування культури спілкування студентів в мережі Інтернет займає важливу роль у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. Запропоновано основні аспекти практичної програми щодо формування культури спілкування в мережі Інтернет у майбутніх фахівців соціальної сфери. Подано для ознайомлення компоненти культури спілкування в мережі, етапи програми,блоки, показники, основні форми та методи роботи
The article examines the conceptual theoretical approaches to the study of the problem of forming a culture of communication in the Internet on future specialists in the social sphere. The article reveals the importance of studying the problem of the culture of communication in the Internet of students of higher educational institutions. In the article a generalized analysis of the essence of the concepts "culture", "culture of communication", "Internet network", "culture of communication on the Internet" is carried out. The article determines that the culture of Internet communication can be defined as a component of the general professional culture of a specialist reflecting the level of knowledge gained within the global computer Internet environment, technologies and ethical norms of exchange of information, skills and abilities of interaction in computer networks and use them in practical activity according to their own value orientations and orientations. The article clarifies that the formation of the culture of communication of students in the Internet plays an important role in shaping the professional and communicative competence of future professionals in the social sphere. The author offers the main aspects of a practical program for creating a culture of communication on the Internet from future specialists in the social sphere. The author presents for familiarization the components of the culture of communication in the network, stages of the program, blocks, indicators, basic forms and methods of work
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13743
10.18372/2411-264X.14.13743
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 116
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 116
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 116
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).