Формування професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів з використанням засобів доповненої реальності
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів з використанням засобів доповненої реальності
Augmented reality as a tool in creative development of future education professionals |
|
Creator |
Лешко, Катерина Валеріївна
Рикова, Лариса Леонідівна |
|
Description |
Метою дослідження є обґрунтування впливу використання мобільних засобів навчання на формування професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів. Задачами дослідження є розкриття сутності понять «професійно-пізнавальна активність», «мобільні засоби навчання»; обґрунтування впливу використання мобільних засобів навчання на розвиток професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів. Об’єктом дослідження є професійно-пізнавальна активність майбутніх педагогів. Предметом дослідження є мобільні засоби навчання як інструмент формування професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів. В роботі розкрито сутність понять «пізнавальна активність», «професійно-пізнавальна активність», визначено структуру пізнавальної активності. В роботі обґрунтовано позитивний вплив на розвиток професійно-пізнавальної активності застосування мобільних технологій, зокрема технології доповненої реальності. Описано досвід впровадження мобільних засобів навчання у педагогічний процес Харківської гуманітарно-педагогічної академії; обговорено їх потенціал для вирішення задач освіти та виховання, зокрема на розвиток професійно-пізнавальної активності майбутніх педагогів. Зокрема, були розроблені і проведені навчальні заняття з інформатики з використанням доповненої реальності, підготовленої за допомогою програми Aurasma. Також були організовані пізнавальні квести «Видатні діячі нашого міста» з використанням технології BYOD.
This study aims at elucidation of the mobile learning impact in the future education professionals’ vocational and cognitive activity. Specific research objectives of this study are to reveal the essence of the “vocational and cognitive activity” and “mobile learning tools” in the context of the future education specialists’ professional training. The object of research is a future education professionals’ vocational and cognitive activity. The subject of research is mobile learning tools as a tools for future education professionals’ vocational and cognitive activity. This work describes how mobile learning technologies, and the use of augmented reality in particular, affect the process of creative learning. Here, the experience in introduction of mobile learning technologies at the Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy is described. The potential of mobile learning as a principal classroom tool in establishing a positive vocational and cognitive activity environment for future education professionals is also discussed. Specifically, the informatics tutorials using augmented reality with Aurasma and learning quests using “bring your own device” (BYOD) have been developed. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2019-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/948
|
|
Source |
New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 76-81
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 76-81 Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 76-81 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/948/979
|
|