Запис Детальніше

Створення циклу дистанційних курсів з природничих дисциплін для іноземних студентів підготовчого етапу навчання українською, російською, англійською мовами

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення циклу дистанційних курсів з природничих дисциплін для іноземних студентів підготовчого етапу навчання українською, російською, англійською мовами
Creation of distance courses in natural sciences for international students of preparatory phase of training in Ukrainian, Russian, English languages
 
Creator Лапузіна, Олена Миколаївна
Лісачук, Лідія Миколаївна
 
Description Метою дослідження є проектування та реалізація навчального середовища для підготовки іноземних студентів до навчання у ЗВО України у вигляді дистанційних курсів на базі системи Moodle. Задачами дослідження є аналіз існуючих підходів до побудови дистанційних курсів для іноземців підготовчого етапу навчання, формування вимог до такого дистанційного середовища, експериментальне застосування дистанційних курсів для іноземців у процесі змішаного та дистанційного навчання при їх підготовці до вступу у ЗВО України. Об’єктом дослідження є процес функціонування системи змішаного та дистанційного навчання для іноземних громадян, які планують навчатися у ЗВО України, російською, українською та англійською мовами. Предметом дослідження є використання змішаного та дистанційного навчання для іноземних громадян в організаційній, науковій та навчальній діяльності кафедри природничих наук факультету міжнародної освіти НТУ «ХПІ». В роботі проведено аналіз, узагальнення та систематизація досліджень з проблеми використання змішаного та дистанційного навчання для іноземних громадян у навчальній, науковій та організаційній діяльності ЗВО, виконано експериментальне впровадження рекламно-навчального курсу “Welcome to study”, розробленого на базі системи Moodle у середовищі дистанційних курсів НТУ «ХПІ». Для оцінки ефективності використання дистанційних курсів з базових природничих дисциплін для іноземних громадян початкового етапу навчання у ЗВО, заплановано проведення педагогічного експерименту. Результати дослідження планується узагальнити для формування рекомендацій щодо проектування дистанційних курсів для іноземців із спеціальних дисциплін для дистанційного або змішаного навчання у ЗВО України.
The aim of this study is to design and implement the educational learning environment for international students’ studying in Ukrainian universities in the form of distance learning courses based on Moodle system. Objectives of the study is to analyze the existing approaches to constructing distance learning courses of training requirements in preparatory phase for foreigners in order to form a remote environment, experimental use of distance learning courses for foreigners in form of blended and distance learning during their preparation for entering universities in Ukraine. The object of research is the process of functioning of blended and distance learning for foreigners who plan to study in Ukrainian universities in Ukraine, Russian, Ukraine and English languages. The subject of research is the use of blended and distance learning for foreigners in organizational, scientific and educational activities of the Department of Natural Sciences of the Faculty of International Education of NTU "KhPI". In the work the analysis and systematization of research on the use of cloud-based ICT in education, research and organizational activities of the university, experimental implementation of the designed cloud-based environment for the subdivision of university using open source software. To assess the effectiveness of the use cloud-based learning environment created a separate department university planned to hold teaching experiment. In this work the analysis and systematization of use the blended and distance learning for foreign citizens in educational process was made, and the experimental introduction of advertising-course "Welcome to study!" developed on the basis of Moodle system in the distance learning courses NTU "KhPI" was fulfilled. To assess the efficiency of distance learning courses for international citizens’ preparatory phase of training according to the basic natural sciences, the pedagogical experiment will be done. Results of the study is planned to summarize the development of recommendations for the design of distance learning courses for foreigners with special courses for distance or blended learning in universities Ukraine.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2019-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/953
 
Source New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 109-113
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 109-113
Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 109-113
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/953/984