Компоненти продуктивного дистанційного навчального курсу
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Компоненти продуктивного дистанційного навчального курсу
Components of efficient distance learning course |
|
Creator |
Назар, Максим Миколайович
|
|
Description |
Метою дослідження є виявлення складових продуктивного дистанційного навчального курсу, що здійснюється у мережі Інтернет на основі застосування сучасних інфокомунікативних технологій. До завдань дослідження відноситься розкриття психолого-педагогічного значення віртуального освітнього простору, аналіз основних аспектів здійснення у ньому дистанційних навчальних курсів, дослідження ролі розробки та застосування моделі учасника дистанційного навчання, розбудова технології відслідковування критеріальних параметрів об’єктивної реєстрації змін навчальної діяльності учасників тощо. Об’єктом дослідження є тренінгова навчальна система, розроблена на основі електронної платформи Moodle. Предмет дослідження – компоненти продуктивного дистанційного навчального курсу у мережі Інтернет. Основними методами дослідження є аналіз теоретичних джерел, формуючий експеримент, здійснений у форматі дистанційного тренінгового курсу, обробка даних методами математичної статистики, аналіз та узагальнення результатів. В процесі дослідження виявлені та описані 14 базових компонентів продуктивних дистанційних навчальних курсів. Показано, що відповідні складові дозволяють розробляти та запроваджувати у навчальну, психологічну, освітню практику продуктивні навчальні інтернет-курси. Дистанційні навчальні курси мають величезний психолого-педагогічний потенціал, будучи одним із засобів, що перетворюють навчання та освіту на активний, свідомий, особистісний, творчий процес.
The purpose of the research is an exposure of the productive distance learning course's components carried out in Internet on the basis of modern information-communicative technologies' application. The tasks of the research are discovery of psychological-pedagogical value of virtual educational space, analysis of basic aspects of the distance learning courses's realization in this space, research of development's and application's role of the distance learning's model of participant, re-erecting of criterion parameters' tracking's technology of changes' objective registration of participants' learning activity, and others like that. The object of research is training learning system developed on the basis of Moodle electronic platform. The subject of research is components of the productive distance learning course in Internet. The basic methods of research are an analysis of theoretical sources, forming experiment carried out in the format of the distance training course, processing of data by the methods of mathematical statistics, analysis and generalization of results. 14 base components of the productive distance learning courses found out and described in the process of research. It is rotined the proper components allow to develop and inculcate productive learning online courses in learning, psychological, educational practice. Distance learning courses have enormous psychological-pedagogical potential and there are one of facilities to convert learning and education into an active, conscious, personality, creative process. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2019-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/954
|
|
Source |
New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 114-128
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 114-128 Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 114-128 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/954/985
|
|