Запис Детальніше

До питання розробки та застосування моделі учасника Інтернет-тренінгів

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання розробки та застосування моделі учасника Інтернет-тренінгів
On the issue of developing and applying the model of the participant of Internet training
 
Creator Назар, Максим Миколайович
Мещеряков, Дмитро Сергійович
 
Description Метою дослідження є ефективне застосування моделі учасника інтернет-тренінгів. Задачами дослідження є опис, аналіз і розробка моделі учасника інтернет-тренінгів, виділення системи базових складових розробки відповідної моделі. Об’єктом дослідження є навчальна система. Предмет дослідження – базова засада виявлення, розробки та практичного використання моделі учасника інтернет-тренінгів. Методи дослідження: теоретичний аналіз сучасних першоджерел з теми дослідження, синтез, порівняння та узагальнення даних наукових джерел. В результаті дослідження робиться висновок про те, що модель учасника інтернет-тренінгів існує для опису, обґрунтування та підвищення ефективності процесу навчання, його індивідуалізації та гнучкості, що складає каталог основних можливостей розробки відповідної моделі. Висновки: спектр значимих можливих варіантів вибору учасника дистанційної групової психологічної роботи чи навчання виступає підставою для розробки і практичного здійснення навчального впливу.
The research focus is effective application of the online trainings participants’ model. The goals of the research are to describe, analyze and develop the online trainings participants’ model, the allocation system basic components of developed appropriate model. The object of research is educational system. Subject of research: basic principles of identification, development and practical use of the online trainings participants’ model. Methods: theoretical analysis of contemporary sources of the topic of research, synthesis, comparison and synthesis of scientific data sources. As a result of research are drawn conclusions that the participant’s model of internet-based trainings exists for description, explanation and increase of studies’ process’ efficiency, its individualization and flexibility. It makes the catalogue of basic development’s possibilities of corresponding model. Spectrum of meaningful possible variants of participant’s choice of distant group psychological work or learning comes forward the foundation for development and practical realization of educational influence.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2019-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/955
 
Source New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 129-134
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 129-134
Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 129-134
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/955/986