Запис Детальніше

Комп’ютерні моделі для підтримки міжпредметних зв’язків у старшій школі

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комп’ютерні моделі для підтримки міжпредметних зв’язків у старшій школі
Computer models for interdisciplinary links support in high school
 
Creator Гризун, Людмила Едуардівна
Шерстюк, Дар’я Геннадіївна
 
Description Мета роботи полягає у розробці комп’ютерних динамічних моделей та дидактичної підтримки для проведення старшокласниками досліджень за допомогою означених моделей з метою усвідомлення міжпредметних зв’язків. Завданнями роботи є встановлення і аналіз міжпредметних зв’язків інформатики з іншими навчальними дисциплінами, що становлять основу для розробки комп’ютерних моделей. Об’єктом дослідження є процес встановлення міжпредметних зв’язків старшокласниками у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін; предметом дослідження є усвідомлення міжпредметних зв’язків старшокласниками за допомогою комп’ютерних дидактичних моделей. У ході роботи було застосовано методи аналізу, моделювання та обчислювального експерименту. В результаті схарактеризовано міжпредметні зв’язки інформатики із іншими дисциплінами старшої школи, а також розроблені комп’ютерні динамічні моделі і дидактична підтримка до них для проведення старшокласниками досліджень з метою усвідомлення міжпредметних зв’язків. До перспектив роботи слід віднести розміщення комплексу динамічних моделей на сервісі GeoGebra Book та розширення дидактичної підтримки до них.
The aim of the work is to develop computer dynamic models and didactic support for high school students’ studies using the models for understanding interdisciplinary relations. The objectives are to establish and analyze computer science interdisciplinary links with other academic disciplines that form the basis for the development of computer models. The object of the research is the process of establishing interdisciplinary connections by high school students, learning natural and mathematical sciences; subject of the research is the realization of interdisciplinary links by high school students using computer models. The applied methods include analysis, modeling and computational experiment. As a result there were determined interdisciplinary links of computer science with other disciplines of high school, there were also developed computer dynamic models and didactic support to them on purpose of high school students’ research as for the awareness of interdisciplinary links. The prospects of the work are to upload the complex of the models to GeoGebra Book service and to extend the didactic support.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2019-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/956
 
Source New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 135-139
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 135-139
Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 135-139
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/956/987