Запис Детальніше

Дидактичні можливості хмарних технологій при вивченні інформатичних дисциплін бакалаврів із системного аналізу

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактичні можливості хмарних технологій при вивченні інформатичних дисциплін бакалаврів із системного аналізу
The didactic potential of cloud technologies in the study of computing disciplines by bachelors in system analysis
 
Creator Дяченко, Оксана Федорівна
 
Description Цілі дослідження: удосконалення методики розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності студентів спеціальності «Системний аналіз» засобами хмарних технологій у процесі вивчення інформатичних дисциплін. Завдання дослідження: виявити дидактичні можливості хмарних технологій для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності студентів при вивченні дисциплін інформатичного циклу. Об’єкт дослідження: процес навчання бакалаврів із системного аналізу інформатичних дисциплін. Предмет дослідження: методика розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності бакалаврів із системного аналізу з використанням хмарних технологій при навчанні дисциплін інформатичного циклу. Результати дослідження: уточнено дидактичні можливості хмарних технологій при навчанні дисциплін інформатичного циклу, що сприяє посиленню професійної та практико-орієнтованої спрямованості освітніх результатів і розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності бакалаврів із системного аналізу.
Research goals: improvement of a technique of development of information and communication competence of students of specialty “System analysis” using cloud technologies in the process of studying technical disciplines. Research objectives: to reveal the didactic potential of cloud computing for the development of ICT competence of students while studying computing. Object of research: process of training of bachelors in system analysis. Subject of research: methods of development of ICT competence of bachelors in system analysis with the use of cloud technologies in teaching computing. The results of the study: refined didactic potential of cloud computing in teaching computing, which contributes to professional and practice-oriented focus of educational outcomes and development of ICT competence of bachelors in system analysis.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2019-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/959
 
Source New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 159-162
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 159-162
Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 159-162
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/959/990