Запис Детальніше

Формування пізнавальної самостійності учнів засобами сервісів Google

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування пізнавальної самостійності учнів засобами сервісів Google
Formation of cognitive independence of students using Google services
 
Creator Шустакова, Тетяна Борисівна
 
Description Цілі дослідження: визначити вплив сервісів Google на формування пізнавальної самостійності учнів. Завдання дослідження: аналіз існуючих методів формування пізнавальної самостійності учнів, аналіз використання сервісів Google у навчанні, визначення місця і ролі сервісів Google у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників, виділення засобів навчання з використанням сервісів Google для формування пізнавальної самостійності учнів. Об’єкт дослідження: формування пізнавальної самостійності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл I-III ступенів. Предмет дослідження: використання сервісів Google для формування пізнавальної самостійності учнів. Використані методи дослідження: аналіз наукових публікацій, власний досвід. Результати дослідження. На основі психолого-педагогічної літератури проаналізовано існуючі підходи щодо формування пізнавальної самостійності учнів з використанням сервісів Google. Визначено місце та роль сервісів Google на формування пізнавальної самостійності старшокласників. Визначено засоби навчання з використанням сервісів Google для формування пізнавальної самостійності учнів. Основні висновки та рекомендації. Використання сервісів Google для формування пізнавальної самостійності учнів старших класів є доцільним та перспективним розвитком у сучасній педагогічній практиці.
Research goals: determine the impact of Google services on forming cognitive independence of students. Research objectives: analysis of existing methods of forming cognitive independence of students, analysis of Google services in education, the place and role of Google services on formation of cognitive independence of students, identify learning tool using Google services for the formation of cognitive independence of students. Object of research: forming cognitive independence of students in school I-III stages. Subject of research: use Google services for the formation of cognitive independence of students. Research methods used: analysis of scientific publications and personal experience. Results of the research. Based on psychological and pedagogical literature analyzed existing approaches to the formation of cognitive independence of students using the services of Google. The place and role of Google services on formation of cognitive independence of seniors. Defined learning tool using Google services for the formation of cognitive independence of students. The main conclusions and recommendations. Use the Google services forming cognitive independence high school students is appropriate and promising development in modern pedagogical practice.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2019-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/963
 
Source New computer technology; Vol 17 (2019): Cloud technologies in education; 179-186
Новітні комп'ютерні технології; Том 17 (2019): Хмарні технології в освіті; 179-186
Новые компьютерные технологии; Том 17 (2019): Облачные технологии в образовании; 179-186
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/963/994