Обобщенная модель управления массовым маркетингом в системе обработки информации проекта
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обобщенная модель управления массовым маркетингом в системе обработки информации проекта
Узагальнена модель управління масовим маркетингом в системі обробки інформації проекту The general model’s mass management of marketing in the system of information processing of a project |
|
Creator |
С.Ю. Мелешенко
И.В. Власенко С.Ю. Мелешенко І.В. Власєнко S. Meleshenko I. Vlasenko |
|
Subject |
Обробка інформації в складних технічних системах
УДК 339.138:519.9 |
|
Description |
Проведен анализ существующих маркетинговых схем, необходимых для создания системы обработки информации на прединвестиционной фазе проекта. Предложена обобщенная модель управления массовым маркетингом в рамках системы обработки информации проекта.
Проведено аналіз існуючих маркетингових схем, що необхідні для створення системи обробки інформації на передінвестиційної фазі проекту. The analysis of exist marketing's schemes required for making an information processing system on the preinvestment phase of project is conducted. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2006
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5056
|
|
Source |
Системи обробки інформації. — 2006. — № 3(52). 94-100
Системы обработки информации. — 2006. — № 3(52). 94-100 Information Processing Systems. — 2006. — № 3(52). 94-100 1681-7710 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5056/soi_2006_3_18.pdf
|
|