Запис Детальніше

Обобщенная модель управления массовым маркетингом в системе обработки информации проекта

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обобщенная модель управления массовым маркетингом в системе обработки информации проекта
Узагальнена модель управління масовим маркетингом в системі обробки інформації проекту
The general model’s mass management of marketing in the system of information processing of a project
 
Creator С.Ю. Мелешенко
И.В. Власенко
С.Ю. Мелешенко
І.В. Власєнко
S. Meleshenko
I. Vlasenko
 
Subject Обробка інформації в складних технічних системах
УДК 339.138:519.9
 
Description Проведен анализ существующих маркетинговых схем, необходимых для создания системы обработки информации на прединвестиционной фазе проекта. Предложена обобщенная модель управления массовым маркетингом в рамках системы обработки информации проекта.
Проведено аналіз існуючих маркетингових схем, що необхідні для створення системи обробки інформації на передінвестиційної фазі проекту.
The analysis of exist marketing's schemes required for making an information processing system on the preinvestment phase of project is conducted.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2006
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5056
 
Source Системи обробки інформації. — 2006. — № 3(52). 94-100
Системы обработки информации. — 2006. — № 3(52). 94-100
Information Processing Systems. — 2006. — № 3(52). 94-100
1681-7710
 
Language rus
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5056/soi_2006_3_18.pdf