Пропозиції щодо методики рейтингової оцінки спроможності кафедри з організації викладання навчальних дисциплін
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пропозиції щодо методики рейтингової оцінки спроможності кафедри з організації викладання навчальних дисциплін
Предложения относительно методики рейтинговой оценки возможности кафедры по организации преподавания учебных дисциплин Suggestions in relation to the method of rating estimation of possibility of department from organization of teaching of educational disciplines |
|
Creator |
В.М. Приходько
К.В. Садовий Д.Ю. Голубничий Є.В. Карманний В.М. Приходько К.В. Садовый Д.Ю. Голубничий Е.В. Карманный V. Prihodko K. Sadovij D. Golubnichij E. Karmannij |
|
Subject |
Виховання військових фахівців
УДК 37.01 |
|
Description |
Викладені пропозиції щодо розподілу навчальних дисциплін за кафедрами і створення умов для впровадження кредитно-модульної системи навчання.
Изложены предложения относительно деления учебных дисциплин за кафедрами и создание условий для внедрения кредитно-модульной системы учебы. Expounded suggestions in relation to the division of educational disciplines after departments and conditioning for introduction of the credit-module system of studies. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2006
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5076
|
|
Source |
Системи обробки інформації. — 2006. — № 3(52). 214-218
Системы обработки информации. — 2006. — № 3(52). 214-218 Information Processing Systems. — 2006. — № 3(52). 214-218 1681-7710 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/5076/soi_2006_3_38.pdf
|
|