ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МОДЕЛЕЙ КОМП` ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Кібербезпека: освіта, наука, техніка
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
##plugins.schemas.marc.fields.022.name## |
2663-4023 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.042.name## |
dc |
|
##plugins.schemas.marc.fields.245.name## |
ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МОДЕЛЕЙ КОМП` ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ |
|
##plugins.schemas.marc.fields.100.name## |
Abramov, Vadym Київський університет імені Бориса Грінченка http://orcid.org/0000-0002-8026-1475 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.520.name## |
Здійснюється огляд засобів моделювання комп’ютерних мереж з метою створення методики вивчення відповідних дисциплін у ЗВО (закладі вищої освіти). Здійснений аналіз позитивних та негативних властивостей віртуальних та фізичних засобів моделювання комп’ютерних мереж. Зроблено висновок, що найкращими для навчальних закладів є комбіновані моделі, які є досить бюджетними і дозволяють складати і вивчати практично необмежені топології мереж, а також отримати досвід роботи з реальним фізичним обладнанням. Аналіз засобів віртуального моделювання показує, що в них закладені засоби взаємодії віртуальної мережі з зовнішнім реальним обладнанням. Це дає можливість створити комбіновану платформу, у якій частина моделі є віртуальна а частина реально фізична. Це дозволяє бюджетними засобами швидко створювати моделі великої кількісті мереж і дає змогу студентам отримати досвіт роботи з апаратними засобами в умовах наближеним до реальних промислових мереж. Платформу комбінованого моделювання дуже зручно використовувати для дослідження систем з «Інтернету речей». Вона допомагає під час проектування моделювати і дослідити реальні системи керування великою кількості віртуальних «Розумних речей», які представлені в новому симуляторі Cisco Packet Tracer 7.0. Цими віртуальними речами можна керувати з зовнішніх засобів реального світу через ноутбуки, планшети і т.і. Створювати для цього реальні програми керування і відповідні програмні засоби і налаштовувати їх в умовах максимального наближення до реальності. Нові технології моделювання є підґрунтям для виникнення нових методика навчання, які використовуються у Київському університеті імені Б. Грінченка.
|
|
##plugins.schemas.marc.fields.260.name## |
Cybersecurity: Education, Science, Technique 2019-06-27 00:00:00 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.856.name## |
application/pdf http://csecurity.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/78 |
|
##plugins.schemas.marc.fields.786.name## |
Кібербезпека: освіта, наука, техніка; Том 4 № 4 (2019) |
|
##plugins.schemas.marc.fields.546.name## |
ukr |
|
##plugins.schemas.marc.fields.540.name## |
##submission.copyrightStatement## |
|