Запис Детальніше

Дидактичний потенціал CoCalc у навчанні природничо-математичних та інформатичних дисциплін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716597/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/958
 
Title Дидактичний потенціал CoCalc у навчанні природничо-математичних та інформатичних дисциплін
Use of environment CoCalc and commercial systems and computer mathematics
 
Creator Попель, М.В.
Семеріков, С.О.
Шокалюк, С.В.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Метою дослідження є виконання порівняльного аналізу поширених систем комп’ютерної математики (СКМ) та обґрунтування доцільності використання CoCalc у навчанні. Задачі дослідження: порівняти переваги та недоліки Web-доступу до CoCalc та комерційних СКМ, виконати аналіз придатності до використання у освітньому процесі системи CoCalc та комерційних СКМ, на прикладі окремих комерційних СКМ (MathCAD та Maple) розглянути недоліки їх використання, розкрити зміст складових CoCalc. Об’єктом дослідження є процес використання хмарного середовища CoCalc у навчанні майбутніх учителів. Предметом дослідження є засоби середовища CoCalc. У роботі розглянуто проблеми використання засобів середовища CoCalc та комерційних систем комп’ютерної математики. Здійснено історичний екскурс розвитку хмарного середовища, наведено його основні компоненти, які можна використати у навчання майбутніх учителів. Виконано порівняльний аналіз CoCalc та комерційної СКМ за критеріями мобільності, придатності до навчання, безоплатності. Результати дослідження обґрунтовано переваги використання засобів хмарного середовища CoCalc у навчанні.
The aim of this study is perform a comparative analysis and justify the expediency of the use in teaching CoCalc. Objectives of the study is compare Web-access to CoCalc and commercial SCM to analyze suitability for use in the educational process CoCalc and commercial systems SCM, the example of some commercial SCM (MathCAD and Maple) to consider the disadvantages of their use to reveal the contents of components CoCalc. The object of research is the process of using cloud environment CoCalc in pedagogical education institution. The subject of research is means of environment CoCalc. The paper considers the problem of the use of environment CoCalc and commercial of computer mathematics. The historical overview of the cloud environment are its basic components that can be used in the educational process teaching high school. A comparative analysis CoCalc and commercial SCM criteria for mobility, life learning, chargeless. Results of the study is the advantages of the use of cloud environment CoCalc in the learning process.
 
Publisher Видавничий центр Криворізького національного університету
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716597/1/152-158_PopelSemerikovShokaliuk.pdf
- Попель, М.В., Семеріков, С.О. (orcid.org/0000-0003-0789-0272 <http://orcid.org/0000-0003-0789-0272>) and Шокалюк, С.В. (2019) Use of environment CoCalc and commercial systems and computer mathematics Новітні комп’ютерні технології: спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (17). pp. 152-158. ISSN 2309-1460