Взаємозв'язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716506/
http://psychology-naes-ua.institute/info/164/ |
|
Title |
Взаємозв'язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості
The interrelation of cognitive and personality factors in the development of giftedness Взаимосвязь когнитивных и личностных факторов в развитии одаренности |
|
Creator |
Семенова, Р.О.
Корольов, Д.К. Мельник, М.О. Нечаєва, О.С. Карабаєва, Ірина Іванівна Соловей, Я.Г. Сніжна, М.А. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
Монографія присвячена взаємозв'язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості. Розкриваються зміст та структура когнітивних та особистісних чинників обдарованості, критерії і показники їх прояву, характер взаємозв'язку когнітивних та особистісних чинників обдарованості відповідно її типів (інтелектуальної, образотворчої, музичної) та віку особистості (від дошкільників до студентів). Монографія розрахована на наукових працівників, аспірантів, викладачів психології, а також педагогів і вихователів, які мають справу з навчанням та вихованням обдарованих дітей, підлітків, юнацтва, студентської молоді. The monograph is devoted to the interrelation of cognitive and personal factors in the development of giftedness. The content and structure of cognitive and personal factors of giftedness, criteria and indicators of their manifestation, the nature of the relationship between cognitive and personal factors of giftedness, according to its types (intellectual, visual, musical) and age personality (from preschoolers to students) are revealed. The monograph is designed for scientists, post-graduate students, teachers of psychology, as well as teachers and educators dealing with the education and upbringing of gifted children, adolescents, youth, students. Монография посвящена взаимосвязи когнитивных и личностных факторов в развитии одаренности. Раскрываются содержание и структура когнитивных и личностных факторов одаренности, критерии и показатели их проявления, характер взаимосвязи когнитивных и личностных факторов одаренности соответственно ее типов (интеллектуальной, изобразительной, музыкальной) и возраста личности (от дошкольников до студентов). Монография рассчитана на научных работников, аспирантов, преподавателей психологии, а также педагогов и воспитателей, которые имеют дело с обучением и воспитанием одаренных детей, подростков, юношества, студенческой молодежи. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716506/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2C%202008.pdf
- Семенова, Р.О., Корольов, Д.К., Мельник, М.О., Нечаєва, О.С., Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловей, Я.Г. and Сніжна, М.А. (2008) The interrelation of cognitive and personality factors in the development of giftedness Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна. |
|