Запис Детальніше

Психологія педагогічної взаємодії: інтегративний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716475/
 
Title Психологія педагогічної взаємодії: інтегративний підхід
Psychology of pedagogical interaction: an integrative approach
Психология педагогического взаимодействия: интегративный подход
 
Creator Зливков, В.Л.
Завгородня, О.В.
Копилов, Сергій Олегович
Лукомська, Світлана Олексіївна
Котух, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У колективній монографії, написаній науковцями лабораторії методології і теорії психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України окреслено можливості інтеграції психологічних, педагогічних і філософських засад педагогічної комунікації; визначено педагогічне спілкування в контексті інтегративної теорії міжособистісної взаємодії; охарактеризовано вчителя як суб’єкта педагогічного впливу; проаналізовано психологічні засади освітнього спілкування як феномену культури, окреслено особливості автентичної взаємодії між педагогом та студентами.
Монографію адресовано психологам-науковцям та практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також усім представникам професій типу «людина-людина», хто цікавиться проблемами педагогічного спілкування.
In a collective monograph written by scientists of the Laboratory of Methodology and Theory of Psychology at the Institute of Psychology named after GS The Kostiuk National Academy of Sciences of Ukraine outlined the possibilities of integrating the psychological, pedagogical and philosophical foundations of pedagogical communication; pedagogical communication is defined in the context of the integrative theory of interpersonal interaction; characterizes the teacher as a subject of pedagogical influence; the psychological principles of educational communication as a phenomenon of culture are analyzed, features of authentic interaction between the teacher and students are outlined.
The monograph is addressed to psychologists-scientists and practical psychologists, educators, social workers, as well as to all representatives of professions such as "man-man" who are interested in pedagogical communication.
В коллективной монографии, написанной учеными лаборатории методологии и теории психологии Института психологии имени Г.С. Костюка АПН Украины обозначены возможности интеграции психологических, педагогических и философских основ педагогической коммуникации; определено педагогическое общение в контексте интегративной теории межличностного взаимодействия; охарактеризованы учителя как субъекта педагогического воздействия; проанализированы психологические основы образовательного общения как феномена культуры, определены особенности аутентичной взаимодействия между педагогом и студентами.
Монография адресована психологам-ученым и практическим психологам, педагогам, социальным работникам, а также всем представителям профессий типа «человек-человек», кто интересуется проблемами педагогического общения.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2019
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716475/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%202019.pdf
- Зливков, В.Л. (orcid.org/0000-0002-8404-8866 <http://orcid.org/0000-0002-8404-8866>), Завгородня, О.В. (orcid.org/0000-0001-8786-8707 <http://orcid.org/0000-0001-8786-8707>), Копилов, Сергій Олегович (orcid.org/0000-0003-1984-4468 <http://orcid.org/0000-0003-1984-4468>), Лукомська, Світлана Олексіївна (orcid.org/0000-0002-0360-6484 <http://orcid.org/0000-0002-0360-6484>) and Котух, О.В. (orcid.org/0000-0001-5706-3190 <http://orcid.org/0000-0001-5706-3190>) (2019) Psychology of pedagogical interaction: an integrative approach Project Report. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна.