Запис Детальніше

Використання краєзнавчого підходу у пошуках нових форм співробітництва загальноосвітніх навчальних закладів та музеїв

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716517/
http://korolenko.kharkov.com/korolenkivska-reading/zbirnyky-materialiv.html
 
Title Використання краєзнавчого підходу у пошуках нових форм співробітництва загальноосвітніх навчальних закладів та музеїв
Использование краеведческого подхода в поисках новых форм сотрудничества учебных заведений и музеев
Using the ethnographic approach in search of new forms of cooperation between general education institutions and museums
 
Creator Яценко, Володимир Сергійович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
9 Geography. Biography. History
902/908 Archaeology. Prehistory. Cultural remains. Area studies
 
Description У представленій статті описані пішохідні туристичні маршрути містом Києвом ТО «Юні кияни». Автор детально розглядає найбільш значущі об’єкти на пропонованому маршруті – Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки, вулиця Пушкінська, бульвар Тараса Шевченка, Національний музей мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків. Подано довідкову інформацію про видатних мешканців та гостей Києва (І. Нечуй-Левицького, М. Максимовича, Б. Ханенка, М. Соловцова).
На прикладі співпраці загальноосвітнього навчального закладу із Національним музеєм мистецтв імені Богдана і Варвари Ханенків у формі пізнавальної гри «Шукачів в музеї» розкрито можливості ознайомлення учнівської молоді з матеріальною та духовною спадщиною України.
В представленной статье описаны пешеходные туристические маршруты по городу Киеву ТО «Юные киевляне». Автор подробно рассматривает наиболее значимые объекты на предлагаемом маршруте – Национальный академический театр русской драмы имени Леси Украинки, улица Пушкинская, бульвар Тараса Шевченко, Национальный музей искусств имени Богдана и Варвары Ханенко. Подано справочную информацию о выдающихся жителей и гостей Киева (И. Нечуй-Левицкого, М. Максимовича, Б. Ханенко, М. Соловцова).
На примере сотрудничества общеобразовательного учебного заведения с Национальным музеем искусств имени Богдана и Варвары Ханенко в форме познавательной игры «Искателей в музее» раскрыто возможности ознакомления ученической молодежи с материальной и духовной наследием Украины.
The article describes the hiking trails of the city of Kiev, the "Unions of Kyiv". The author examines in detail the most significant objects on the proposed route - National Academic Theater of Russian Drama named after Lesia Ukrainka, Pushkinskaya Street, Taras Shevchenko Boulevard, Bogdan National Museum of Art and Barbara Khanenkov. Reference information about prominent Kyiv residents and guests (I. Nechui-Levytsky, M. Maksymovych, B. Khanenko, M. Solovtsov) has been submitted.
On the example of cooperation of a comprehensive educational institution with the National Museum of Arts named after Bogdan and Varvara Khanenko in the form of a cognitive game "The Seekers in the Museum", the opportunities of acquaintance of students with the material and spiritual heritage of Ukraine are revealed.
 
Publisher Харківська державна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716517/1/%D0%AF%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%A1._%D0%A3%D0%94%D0%9A%20908%28913%2937.01.pdf
- Яценко, Володимир Сергійович (orcid.org/0000-0002-7948-2983 <http://orcid.org/0000-0002-7948-2983>) (2018) Using the ethnographic approach in search of new forms of cooperation between general education institutions and museums Всеукраїнська науково-практична конференція: Короленківські читання 2017. «Бібліотеки, архіви, музеї: динамічний розвиток і пошук нових форматів» (26 жовтня 2017 року), 1. pp. 166-172.