Запис Детальніше

Удосконалення змісту природничо-математичної освіти на прикладі курсу «Економіка використання водних ресурсів» в сучасних умовах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716518/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Удосконалення змісту природничо-математичної освіти на прикладі курсу «Економіка використання водних ресурсів» в сучасних умовах
Совершенствование содержания естественно-математического образования на примере курса «Экономика использования водных ресурсов» в современных условиях
Improvement of the content of natural and mathematical education on the example of the course "Economics of water resources use" in modern conditions
 
Creator Яценко, Володимир Сергійович
 
Subject 33 Economics. Economic science
373 Kinds of school providing general education
9 Geography. Biography. History
 
Description В експериментальних навчальних закладах – КГСМ № 1 та Бучанський НВК вивчався стан допрофільного навчання природничо-математичного напряму, до якого було залучено 278 здобувачів освіти (23%) від загальної кількості. У виконанні завдань взяли участь 169 восьми-дев’ятикласників (18%). За підсумками тестування переважна більшість здобувачів (72%) продемонструвала результати достатнього та високого рівнів навчальних досягнень, що майже без змін у порівнянні з результатами І семестру. Виявлено такі проблемні питання природничої освіти підготовки здобувачів освіти: недостатньо повно і логічно розкривають та обґрунтовують свої думки, не роблять висновки на основі вивчених закономірностей і понять про властивості природи. У перспективі впровадження курсу «Економіка використання водних ресурсів» слід приділити увагу питанням методики формування навчальної компетенції здобувачів освіти, наукового світогляду, критично мислення, тощо.
В экспериментальных учебных заведениях - КГВЯ № 1 и Бучанский УВК изучалось состояние допрофильного обучения естественно-математического направления, к которому было привлечено 278 соискателей образования (23%) от общего количества. В выполнении заданий приняли участие 169 восьми- девятиклассников (18%). По итогам тестирования подавляющее большинство соискателей (72%) продемонстрировала результаты достаточного и высокого уровней учебных достижений, почти без изменений по сравнению с результатами семестра. Выявлены следующие проблемные вопросы естественнонаучного образования подготовки соискателей образования: недостаточно полно и логично раскрывают и обосновывают свои мысли, не делают выводы на основе изученных закономерностей и понятий о свойствах природы. В перспективе внедрение курса «Экономика использования водных ресурсов» следует уделить внимание вопросам методики формирования учебной компетенции соискателей образования, научного мировоззрения, критически мышления и тому подобное.
In the experimental educational institutions - CGSM # 1 and Buchansky NEC, the state of pre-faculty study of the natural-mathematical direction was studied, which involved 278 applicants for education (23%) from the total number. 169 eight-nine-year-olds (18%) took part in the tasks. According to the results of the tests, the vast majority of applicants (72%) have demonstrated the results of sufficient and high levels of academic achievement, which is almost unchanged compared to the results of the first semester. The following problem issues of natural education of the educators of education are revealed: insufficiently complete and logically reveal and substantiate their thoughts, do not draw conclusions on the basis of the studied laws and concepts about the properties of nature. In the future, the introduction of the course "Economics of Water Resources Use" should pay attention to the methods of forming the educational competence of the applicants of education, scientific outlook, critical thinking, etc.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716518/1/%D0%AF%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%20%D0%A1.%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8-%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%9D%D0%94%D0%A0.pdf
- Яценко, Володимир Сергійович (orcid.org/0000-0002-7948-2983 <http://orcid.org/0000-0002-7948-2983>) (2017) Improvement of the content of natural and mathematical education on the example of the course "Economics of water resources use" in modern conditions In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 168. ISBN 978-966-644-464-9