Запис Детальніше

Вплив діяльності Українського географічного товариства на формування змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716656/
 
Title Вплив діяльності Українського географічного товариства на формування змісту освіти
Influence of the activity of the Ukrainian Geographical Society on the formation of the content of education
 
Creator Топузова, Алла Василівна
 
Subject 32 Politics
37.09 Organization of instruction
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description У статті висвітлюється значення Українського географічного товариства через призму його педагогічної діяльності. Відзначається позитивна роль товариства у розв’язанні цілої низки проблем, що постали сьогодні перед вітчизняною географічною освітою. Окреслюються напрями, де педагогічна діяльність товариства може позитивно вплинути на оптимізацію змістового наповнення географічної освіти, сприяти оновленню географічної складової державних освітніх стандартів та навчальних програм, покращити рівень методичного забезпечення педагогічних працівників.
The article highlights the importance of Ukrainian Geographical Society in the light of its educational activities. There is a positive association role in solving a number of problems, now faces domestic geographic education. Outlines areas where educational activities of the company can positively affect the optimization of the semantic content of geographic education, promote the renewal of geographical component of state educational standards and curricula, improve the level of methodological support educators.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716656/1/znppo_2014_17_49.pdf
- Топузова, Алла Василівна (2014) Influence of the activity of the Ukrainian Geographical Society on the formation of the content of education Педагогічна освіта: теорія і практика, 2 (17). pp. 249-252. ISSN 2309-9763