Як побудувати ефективний урок із громадянської освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716657/
https://sites.google.com/view/professional-education-kaf/діяльність-кафедри/ii-всеукраїнська-науково-практична-конференція |
|
Title |
Як побудувати ефективний урок із громадянської освіти
How to build an effective lesson in civic education |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
Ремех, Тетяна Олексіївна |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглянуто структуру уроку з курсу «Громадянська освіта» (10 клас). Визначено триелементну будову уроку. Описано кожну частину уроку з точки зору основної діяльності учнів і вчителя. Наголошено на взаємозв'язках між трьома етапами уроку. Окремі положення статті проілюстровано прикладами.
The article deals with the structure of the lesson from the course "Civic Education" (Grade 10). The three-element structure of the lesson is determined. Each part of the lesson is described in terms of the main activity of students and teachers. It is emphasized on the relationship between the three stages of the lesson. Some provisions of the article are illustrated by examples. |
|
Publisher |
КЗ Сумський інститут післядипломної педагогічної освіти
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716657/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%9E.%2C%20%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%85%20%D0%A2.%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%9F%D0%9E%D0%91%D0%A3%D0%94%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%98%20%D0%95%D0%A4%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%98%D0%99%20%D0%A3%D0%A0%D0%9E%D0%9A.pdf
- Пометун, Олена Іванівна and Ремех, Тетяна Олексіївна (2019) How to build an effective lesson in civic education IІ Всеукраїнська науково-практична конференція з он-лайн трансляцією "Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики" (6-7 червня 2019 р., Суми ). pp. 158-164. |
|