Запис Детальніше

SMART KIDS як технологія навчання учнів початкової школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716678/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2823
 
Title SMART KIDS як технологія навчання учнів початкової школи
SMART KIDS as a technology for teaching primary school students
 
Creator Литвинова, С.Г.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description У статті здійснено аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду щодо використання електронних підручників в системі освіти; обґрунтовано використання технології Smart Kids як системи методів, форм й електронних освітніх ігрових ресурсів, електронних підручників для здійснення освітнього процесу в системі початкової школи. Описано чотири форми реалізації технології Smart Kids (Smart Case, Smart Teacher, Smart Class, Smart Kids) з урахуванням можливостей кожної школи і рівня підготовки вчителя початкових класів з питань використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено мету впровадження технології для кожної форми навчання, необхідне обладнання і засоби для її реалізації в умовах початкової школи. Обґрунтовано шість етапів впровадження технології, розроблених на процедурному підході роботи вчителя початкової школи. Визначено окремі аспекти впровадження змішаного навчання учнів на засадах використання технології Smart Kids. Описано досвід впровадження електронних підручників в систему початкової школи України, обґрунтовано вибір електронних підручників вчителями початкової школи, узагальнено зауваження та побажання вчителів щодо представлення електронного контенту в електронних підручниках, визначено основні підходи вчителів до вибору електронного підручника та розвитку їх ІК-компетентності. Надано пропозиції щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи з використання технології Smart Kids і включення до навчальних планів таких тем, як: поняття про ЕОР, ЕОІР і електронний підручник, структура і розробка ЕОР, застосування технології Smart Kids для навчання учнів, новітні форми роботи з учнями, робота з мережевими програмами для організації опитування учнів. Визначено, що подальшого обґрунтування потребують форми, методи і прийоми застосування електронних підручників в навчанні учнів початкових класів.
The article sets out to analyze national and foreign experience of use of electronic textbooks in the system of education; to justify the use of Smart Kids technology as a system of methods, forms, and electronic educational game resources, electronic textbooks for educational process in the system of elementary school. Four forms of implementation of Smart Kids technology (Smart Case, Smart Teacher, Smart Class, and Smart Kids) were described considering the facilities of every school as well as the level of information and communication technology qualification of the elementary school teacher. The aim of introduction of the technology for each form of teaching, the necessary equipment, and means for its implementation in elementary school environment were determined. Based on the procedural approach to work of an elementary school teacher, six stages of introduction of the technology were justified. Specific aspects of introduction of blended teaching using the principles of Smart Kids technology were defined. The experience of introduction of electronic textbooks to the system of elementary education of Ukraine was described, the choice of electronic textbooks by elementary school teachers was justified, the comments and suggestions of teachers regarding the arrangement of electronic content in E-textbooks were summarized, the main approaches of teachers to the choice of an electronic textbook and development of their information and communication competence were specified. Proposals are given for training future elementary school teachers on the use of Smart Kids technology and the inclusion in the curriculum of topics such as: the concept of EER, EEGR and electronic textbook, structure and development of EER, the use of Smart Kids technology for teaching students, the latest forms of work with students, work with network programs for organizing a survey of students. It was identified that the forms, methods, and techniques of use of electronic textbooks in teaching elementary school pupils require further justification.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716678/1/SMART%20KIDS%20%D0%AF%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%AF%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92%20%D0%9F%D0%9E%D0%A7%D0%90%D0%A2%D0%9A%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%87%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%98-%D0%86%D0%86%D0%A2%D0%97%D0%9D.pdf
- Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635 <http://orcid.org/0000-0002-5450-6635>) (2019) SMART KIDS as a technology for teaching primary school students Інформаційні технології і засоби навчання, 3 (71). pp. 53-69. ISSN 2076-8184