Запис Детальніше

Реалізація компетентнісного підходу до навчання української мови і читання молодших школярів з порушенням зору

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716680/
 
Title Реалізація компетентнісного підходу до навчання української мови і читання молодших школярів з порушенням зору
The implementation of the competence approach to learning the Ukrainian language and reading primary school children with visual impairment
 
Creator Вавіна, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Розкрито основні підходи до реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання української мови і читання учнів з порушеннями зору. Акцент зроблено на формуванні їх життєвої компетенції, на основі мовного та літературного матеріалу.
The basic approaches to the implementation of the competence approach in the process of teaching the Ukrainian language and reading pupils with visual impairment are revealed. The emphasis is on the formation of their vital competencies, based on linguistic and literary material.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716680/1/%D0%92%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%20%D0%A1.%20%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%96%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%20%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%83.pdf
- Вавіна, Л.С. (2012) The implementation of the competence approach to learning the Ukrainian language and reading primary school children with visual impairment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 13-17. ISSN 978-966-644-288-1