Запис Детальніше

Основні фактори активізації мовленнєвого розвитку дошкільників з порушеннями зору

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716681/
 
Title Основні фактори активізації мовленнєвого розвитку дошкільників з порушеннями зору
The main factors of enhancing speech development of preschool children with visual impairments
 
Creator Вавіна, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description На сучасному етапі центральною фігурою навчально-виховного процесу стає дитина — мовленнєва особистість. Для підвищення якості роботи з розвитку мовлення дитини з порушеннями зору у дошкільному закладі є створення мовленнєво-розвивального середовища, спрямованого на ефективний виховний вплив, формування у неї активного пізнавального ставлення до навколишнього світу й до явищ рідної мови і мовлення.
Розкриваються наступні фактори активізації мовленнєвого розвитку дошкільників з порушеннями зору: вимоги до мовлення педагога і батьків; вибір ефективних методів і прийомів керівництва розвитком різних сторін мовлення дітей; спеціальне облаштування середовища; особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини.
At the present stage, the central figure in the educational process becomes child — speech personality. To improve the quality of speech development of a child with visual impairment in preschool is necessary to create speech developing environment, aimed at forming active cognitive relation to the world, the phenomena of the native language and speech.
Reveals the following factors enhancing speech development in preschoolers with visual impairments: Speech requirements for teacher and parents; choice of effective methods and techniques for managing the development of various aspects
of the children’s speech; special arrangement of the environment; studentcentered approach to each child.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716681/1/%D0%92%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%20%D0%A1%20%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%20%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%94%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%83.pdf
- Вавіна, Л.С. (2014) The main factors of enhancing speech development of preschool children with visual impairments Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (5). pp. 18-25. ISSN 978-966-644-288-1