Вплив форми тестових завдань і профільної спеціалізації класів на результати виконання здобувачами середньої освіти тесту з біології
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716695/
http://uej.undip.org.ua/products/2019/article1.php |
|
Title |
Вплив форми тестових завдань і профільної спеціалізації класів на результати виконання здобувачами середньої освіти тесту з біології
Influence of the forms of test tasks and profile specialization of classes on the biological tests results of high school students |
|
Creator |
Жук, Ю.О.
Ващенко, Л.С. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
У статті подані результати експериментального дослідження впливу форми тестових завдань та профільної спеціалізації на результати виконання тестів з біології учнями 10 – 11 класів. Показано, що у рівних умовах результати виконання старшокласниками тестів із відкритими та закритими тестовими завданнями відрізняються в середньому на 30 % на користь виконання закритих тестових завдань. Вплив чинників «спеціалізація класу» та «формат тестового завдання» на результати виконання тестів змінюється відповідно до освітнього рівня. Отримані результати підтверджують сформульовану нами гіпотезу про те, що результати виконання тестів залежать не лише від його надійності і валідності, але і від формату тестових завдань, освітнього рівня здобувачів освіти та профільної спеціалізації класів.
The article presents the results of an experimental study of the influence of the form of test tasks and profile specialization on the results of tests in biology passed by the students of the grades 10 - 11. It is shown that, under equal conditions, the tests results achieved by high school students with open and closed test tasks differ by an average of 30% in favor of completion of the closed test tasks. The influence of the factors “class specialization” and “format of the test task” on the test results varies in accordance with the educational level. The results confirm the hypothesis formulated by us that the results of the tests depend not only on its reliability and validity, but also on the format of test tasks, educational level of students and profile specialization of classes. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716695/1/Zyuk_Vashenko_UPZ_2019_2.pdf
- Жук, Ю.О. (orcid.org/0000-0002-6932-2484 <http://orcid.org/0000-0002-6932-2484>) and Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2019) Influence of the forms of test tasks and profile specialization of classes on the biological tests results of high school students Ukrainian educational journal, 2. pp. 90-99. ISSN 2411-1317 |
|