Запис Детальніше

Програмові вимоги до формування навички читання молодших школярів і реалії шкільної практики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716696/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Програмові вимоги до формування навички читання молодших школярів і реалії шкільної практики
Program requirements for the formation of reading skills for junior pupils and the reality of school practice
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Обгрунтовано етапи становлення й розвитку навички читання в початковій школі; проаналізовано сучасний стан рівнів її сформованості в учнів 2-4 класів, шкільну практику діагностувального обстеження школярів у контексті виявлення соціальних і генетичних чинників впливу на механізми становлення навички читання; проаналізовано зміст чинних підручників з читання для початкової школи під кутом зору презентації у них дидактичного матеріалу для формування технічної і смислової сторін навички.
The stages of formation and development of reading skills in elementary school are substantiated; the current state of levels of its formation in pupils of grades 2-4, the school practice of diagnostic examination of schoolchildren in the context of revealing of social and genetic factors of influence on mechanisms of formation of reading skills is analyzed; The content of valid reading books for elementary school is analyzed from the perspective of presentation of their didactic material for the formation of technical and semantic skills.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716696/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9F%D0%A1%D0%9F%20.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (orcid.org/0000-0001-6317-3492 <http://orcid.org/0000-0001-6317-3492>) (2019) Program requirements for the formation of reading skills for junior pupils and the reality of school practice Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 року. pp. 76-80. ISSN 978-966-644-445-8