Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716708/
http://appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-1/vipusk-52-u-m-2019 |
|
Title |
Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження
Educational organization social tension psychological factors: main types and research methods |
|
Creator |
Карамушка, Л.М.
Креденцер, О.В. Терещенко, К.В. Івкін, В.М. Лагодзінська, В.І. Ковальчук, О.С. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships |
|
Description |
У статті представлено класифікацію психологічних чинників соціальної напруженості в освітніх організаціях, які стосуються: особливостей функціонування українського суспільства; діяльності освітньої організації; особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. Показано, що для емпіричного дослідження виділених психологічних чинників розроблено діагностичний комплекс «Діагностика соціальної напруженості в освітніх організаціях», який включає три групи методик для вивчення: а) основних видів соціальної напруженості в освітніх організаціях; б) психологічних чинників соціальної напруженості, які відносяться до діяльності організацій в цілому; в) психологічних чинників, які стосуються особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу.
The article presents the classification of psychological factors behind social tension in educational organizations that relate to the distinctive features of Ukrainian society, educational organizations' activities and teaching staff's activities and interactions. The authors discuss a set of instruments called “Assessment of Social Tension in Educational Organizations”, which includes three groups of tools to study: a) the main types of social tension in educational organizations, b) the social tension psychological factors relating to the organization as a whole, and c) the social tension psychological factors relating to teaching staff’s activities and interactions. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716708/1/Karamushka_et_al_52.pdf
- Карамушка, Л.М. (orcid.org/0000-0003-0622-3419 <http://orcid.org/0000-0003-0622-3419>), Креденцер, О.В. (orcid.org/0000-0003-4119-190X <http://orcid.org/0000-0003-4119-190X>), Терещенко, К.В. (orcid.org/0000-0002-1149-2704 <http://orcid.org/0000-0002-1149-2704>), Івкін, В.М. (orcid.org/0000-0001-9642-8164 <http://orcid.org/0000-0001-9642-8164>), Лагодзінська, В.І. (orcid.org/0000-0003-2691-1163 <http://orcid.org/0000-0003-2691-1163>) and Ковальчук, О.С. (orcid.org/0000-0002-9980-8450 <http://orcid.org/0000-0002-9980-8450>) (2019) Educational organization social tension psychological factors: main types and research methods Актуальні проблеми психології : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, 52 (1). pp. 10-18. ISSN 2072-4772 |
|