Запис Детальніше

Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716708/
http://appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-1/vipusk-52-u-m-2019
 
Title Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження
Educational organization social tension psychological factors: main types and research methods
 
Creator Карамушка, Л.М.
Креденцер, О.В.
Терещенко, К.В.
Івкін, В.М.
Лагодзінська, В.І.
Ковальчук, О.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description У статті представлено класифікацію психологічних чинників соціальної напруженості в освітніх організаціях, які стосуються: особливостей функціонування українського суспільства; діяльності освітньої організації; особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. Показано, що для емпіричного дослідження виділених психологічних чинників розроблено діагностичний комплекс «Діагностика соціальної напруженості в освітніх організаціях», який включає три групи методик для вивчення: а) основних видів соціальної напруженості в освітніх організаціях; б) психологічних чинників соціальної напруженості, які відносяться до діяльності організацій в цілому; в) психологічних чинників, які стосуються особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу.
The article presents the classification of psychological factors behind social tension in educational organizations that relate to the distinctive features of Ukrainian society, educational organizations' activities and teaching staff's activities and interactions. The authors discuss a set of instruments called “Assessment of Social Tension in Educational Organizations”, which includes three groups of tools to study: a) the main types of social tension in educational organizations, b) the social tension psychological factors relating to the organization as a whole, and c) the social tension psychological factors relating to teaching staff’s activities and interactions.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716708/1/Karamushka_et_al_52.pdf
- Карамушка, Л.М. (orcid.org/0000-0003-0622-3419 <http://orcid.org/0000-0003-0622-3419>), Креденцер, О.В. (orcid.org/0000-0003-4119-190X <http://orcid.org/0000-0003-4119-190X>), Терещенко, К.В. (orcid.org/0000-0002-1149-2704 <http://orcid.org/0000-0002-1149-2704>), Івкін, В.М. (orcid.org/0000-0001-9642-8164 <http://orcid.org/0000-0001-9642-8164>), Лагодзінська, В.І. (orcid.org/0000-0003-2691-1163 <http://orcid.org/0000-0003-2691-1163>) and Ковальчук, О.С. (orcid.org/0000-0002-9980-8450 <http://orcid.org/0000-0002-9980-8450>) (2019) Educational organization social tension psychological factors: main types and research methods Актуальні проблеми психології : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, 52 (1). pp. 10-18. ISSN 2072-4772