Інструментальні засоби для реалізації управління знаннями в електронному навчанні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716706/
|
|
Title |
Інструментальні засоби для реалізації управління знаннями в електронному навчанні
Tools For Implementation Of Knowledge Management In E-Learning |
|
Creator |
Сікора, Я.Б.
|
|
Subject |
004.4 Software
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Тенденцію переходу до систем управління знаннями можна розглядати як розвиток систем дистанційного навчання, впроваджених раніше.У статті розглянуто відoму мoдель управління знаннями SECI, запрoпoнoвануяпoнськими дoслідниками І. Нoнакoю та Х. Такеучі.Наведено технології та інструменти управління знаннями відповідно до їх приналежністю до одного з чотирьох процесів трансформації знання.
The tendency to transition to knowledge management systems can be seen as the development of remote learning systems that were introduced earlier. The article deals with the knowledge of the SECI, which was introduced by the Japanese researchers I. Nonaka and H. Takeuchi. Knowledge management technologies and tools are presented in accordance with their belonging to one of the four processes of knowledge transformation. |
|
Publisher |
О.О.Євенок
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716706/1/%D0%A1%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%AF.%D0%91..pdf
- Сікора, Я.Б. (orcid.org/0000-0003-2621-6638 <http://orcid.org/0000-0003-2621-6638>) (2017) Tools For Implementation Of Knowledge Management In E-Learning In: Актуальні питання сучасної інформатики: Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Сучасні інформаційні технології в освіті та науці”, присвяченої 10-ій річниці функціонування Інтернет-порталу E-OLYMP О.О.Євенок, м. Житомир, Україна, pp. 231-233. ISBN 978-617-7607-08-2 |
|