Запис Детальніше

Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716710/
 
Title Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій
The main directions of work of a psychologist of an educational institution with children who were in difficult life circumstances due to military actions
Основные направления работы психолога образовательного учреждения с детьми, оказавшимися в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных действий
 
Creator Бондарук, Юлія Сергіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
 
Description Зазначено найбільш широкозастосовані в сучасній практиці психодіагностичні методики у роботі з дітьми, що зазнали травмівних подій. Розглянуто деякі особливості роботи шкільних психологів з дітьми, що постраждали та їх сім’ями. На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури та узагальнення досвіду роботи практичних психологів закладів освіти з питань психологічної підтримки дітей, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій, автором визначено основні напрями психологічної підтримки дітей зазначеної категорії.
The most widely used in modern practice psychodiagnostic methods in working with children who suffered traumatic events. Some features of the work of school psychologists with affected children and their families are considered. On the basis of theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and the generalization of the experience of practical psychologists of educational institutions on the issues of psychological support of children who were in difficult living conditions as a result of hostilities, the author identified the main directions of psychological support for children of this category.
Обозначены наиболее применяемые в современной практике психодиагностические методики в работе с детьми, подвергшимися травмирующим событиям. Рассмотрены некоторые особенности работы школьных психологов с пострадавшими детьми и их семьями. На основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы и обобщения опыта работы практических психологов учреждений образования по вопросам психологической поддержки детей, оказавшихся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных действий, автором определены основные направления психологической поддержки детей указанной категории.
 
Publisher Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716710/1/%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8_%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BA-256-260.pdf
- Бондарук, Юлія Сергіївна (orcid.org/0000-0001-9162-1811 <http://orcid.org/0000-0001-9162-1811>) (2019) The main directions of work of a psychologist of an educational institution with children who were in difficult life circumstances due to military actions In: Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 256-260.