Європейська континентальна освітня модель: основні парадигмальні побудови
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27708/
|
|
Title |
Європейська континентальна освітня модель: основні парадигмальні побудови
|
|
Creator |
Опришко, Тетяна Сергіївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Європейська континентальна освітня модель є сьогодні однією з найбільш впливових та поширених систем освіти і наукової підготовки фахівців. З поміж не менш впливових інших моделей світової ваги (англосаксонської та американської) вона виділяється тим, що є основним суб’єктом освітньої інтеграції та процесів освітньонаукової інтернаціоналізації в нашій країні та змінює прийняті до цього методологічні засновки для визначення принципів, установок, моральних і соціальних якостей, які потрібно виховувати у людей і втілювати в організаційноуправлінську практику освітньонаукової діяльності. З огляду на це доцільно актуалізувати засадничі принципи цієї моделі з тим, аби надалі оцінити перспективи втілення її концепції або окремих концептуальних частин в освітню практику нашої країни. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27708/1/T_Opryshko_Mkonf_2019_Bibl.pdf
Опришко, Тетяна Сергіївна (2019) Європейська континентальна освітня модель: основні парадигмальні побудови Публічне управління для сталого розвитку: виклики та перспективи на національному та місцевому рівнях: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції. 7-8травня 2019 р. Маріуполь (Україна). с. 176-181. |
|