Запис Детальніше

Перегляд методики проведення лабораторного практикуму з технічних дисциплін в сучасних умовах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716735/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/1001
 
Title Перегляд методики проведення лабораторного практикуму з технічних дисциплін в сучасних умовах
Revision of the methodic of the laboratory workshop on technical disciplines in modern conditions
 
Creator Захаренко, М. О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
62 Engineering. Technology in general
 
Description Основною ідеєю роботи є перегляд методики проведення лабораторних робіт у технічних ЗВО. Методи дослідження базуються на перегляді існуючих програм реалізації лабораторного практикуму у ЗВО. Результатом дослідження є поєднання фізичних і віртуальних методів в лабораторному практикумі. Рекомендована методика допоможе ЗВО реорганізувати існуючий лабораторний фонд без значних капітальних витрат та із збереженням якості підготовки фахівців.
The main idea of the work is the revision of the methodic of the laboratory workshop in technical university. The research methods are based on the revision of the existing programs for the implementation of a laboratory workshop in the university. The result of the study is a combination of physical and virtual methods in a laboratory workshop. The recommended methodology will help to reorganize the existing laboratory fund without significant capital expenditures and preserving the quality of training.
 
Publisher Видавничий відділ ДВНЗ Криворізький національний університет
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716735/1/197-201_Zakharenko.pdf
- Захаренко, М. О. (2015) Revision of the methodic of the laboratory workshop on technical disciplines in modern conditions Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics, 3(37) (13). pp. 197-201. ISSN 2309-1479