Запис Детальніше

Соціальна ідентичність та довіра як чинники формування консолідованої громадської думки щодо інновацій в освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716749/
http://umo.edu.ua/konferenciji/vseukrajinsjka-nukovo-praktichna-internet-konferencija-psikhologho-pedaghoghichni-zasadi-rozvitku-profesionalizmu-osvitjan-v-umovakh-realizaciji-koncepciji-novoji-ukrajinsjkoji-shkoli-m-kijiv--rivne-29-bereznja-2018-r
 
Title Соціальна ідентичність та довіра як чинники формування консолідованої громадської думки щодо інновацій в освіті
Social identity and trust as factors of consolidated public opinion formation regarding innovations in education
 
Creator Бондаревська, Ірина Олегівна
 
Subject 314/316 Society
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
37.09 Organization of instruction
 
Description Розгляд соціальної ідентичності та довіри як чинників формування консолідованої громадської думки обумовлено загальними соціальними процесами, які пов'язані з формуванням соціальної ідентичності, довіри і громадської думки.
Consideration of social identity and trust as factors of consolidated public opinion formation is due to mutual social processes connected with formation of social identity, trust and public opinion.
 
Publisher ДВНЗ Університет менеджменту освіти, РОІППО
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716749/1/%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A3%D0%9C%D0%9E.pdf
- Бондаревська, Ірина Олегівна (orcid.org/0000-0002-7006-0979 <http://orcid.org/0000-0002-7006-0979>) (2018) Social identity and trust as factors of consolidated public opinion formation regarding innovations in education Psychological and pedagogical means of professionalism development among educators in conditions of New Ukrainian school concept realization : Proceedings of all-Ukrainian internet conference (29, March, 2018). pp. 53-57.