Запис Детальніше

Training future teachers in natural sciences and mathematics by means of computer simulation: a social constructivist approach

Журнал "Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Training future teachers in natural sciences and mathematics by means of computer simulation: a social constructivist approach
Профессиональная подготовка учителей естественно-математических дисциплин средствами компьютерного моделирования: социально-конструктивистский подход
Професійна підготовка учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп’ютерного моделювання: соціально-конструктивістський підхід
 
Creator Теплицький, Олександр Ілліч
Теплицький, Ілля Олександрович
Семеріков, Сергій Олексійович
Соловйов, Володимир Миколайович
 
Description The monograph defines the conditions of training of future teachers in natural sciences and mathematics by means of computer simulation, developed a structural-functional model of training, selected socio-constructivist forms of organization, methods and learning tools of computer modeling for future teachers of natural and mathematical disciplines.
В монографии определены условия профессиональной подготовки будущих учителей естественно-математических дисциплин средствами компьютерного моделирования, разработана структурно-функциональная модель подготовки, подобраны социально-конструктивистские формы организации, методы и средства обучения компьютерному моделированию будущих учителей естественно-математических дисциплин.
У монографії визначені умови професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп’ютерного моделювання, розроблено структурно-функціональну модель підготовки, дібрано соціально-конструктивістські форми організації, методи та засоби навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-09-21
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/1023
 
Source Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school; Vol 10 No 1 (2015): Special issue "Monograph in the journal"; 3-277
Теория и методика обучения фундаментальным дисциплинам в высшей школе; Том 10 № 1 (2015): Спецвыпуск "Монография в журнале"; 3-277
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі; Том 10 № 1 (2015): Спецвипуск "Монографія в журналі"; 3-277
2309-1487
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/1023/1053