Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/53661/
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
 
Creator Колонтаєвський, О.П.
Привалова, К.О.
 
Subject Выпуск 148. Серия: Экономические науки
 
Publisher Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
 
Date 2019-03-29
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language ru
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/53661/1/5403-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-10964-1-10-20190416.pdf
Колонтаєвський, О.П. и Привалова, К.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. Комунальне господарство міст (148). С. 85-88. ISSN 2522-1809