ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/53661/
|
|
| Title |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
|
|
| Creator |
Колонтаєвський, О.П.
Привалова, К.О. |
|
| Subject |
Выпуск 148. Серия: Экономические науки
|
|
| Publisher |
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
|
|
| Date |
2019-03-29
|
|
| Type |
Статья
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
ru
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/53661/1/5403-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-10964-1-10-20190416.pdf
Колонтаєвський, О.П. и Привалова, К.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. Комунальне господарство міст (148). С. 85-88. ISSN 2522-1809 |
|