Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі
|
|
Creator |
Бродкін, В. О.
Щербак, О. В. |
|
Subject |
реклама
рекламний текст адресат явний адресат прихований адресат вплив |
|
Description |
Статтю присвячено дослідженню феномену адресата в рекламі та виявленню мовних засобів його гендерного позиціонування в українській комерційній телерекламі. З цією метою розроблено класифікацію адресатів реклами та проілюстровано її.
Щербак, О. В. Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 18–20. |
|
Date |
2019-08-20T06:42:46Z
2019-08-20T06:42:46Z 2019-08-20 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2661
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;81'37:811.161.2
|
|