Запис Детальніше

Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі
 
Creator Бродкін, В. О.
Щербак, О. В.
 
Subject реклама
рекламний текст
адресат
явний адресат
прихований адресат
вплив
 
Description Статтю присвячено дослідженню феномену адресата в рекламі та виявленню мовних засобів його гендерного позиціонування в українській комерційній телерекламі. З цією метою розроблено класифікацію адресатів реклами та проілюстровано її.
Щербак, О. В. Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 18–20.
 
Date 2019-08-20T06:42:46Z
2019-08-20T06:42:46Z
2019-08-20
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2661
 
Language other
 
Relation УДК;81'37:811.161.2