Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу
|
|
Creator |
Потапкова, Г. І.
Щербак, О. В. |
|
Subject |
рекламний слоган
рекламний текст сугестійність речення |
|
Description |
У статті презентовано основні наукові підходи до визначення лінгвістичного статусу рекламних слоганів та проаналізовано їх, а також обґрунтовано доцільність застосування синтаксичного принципу до розроблення класифікації слоганів.
Щербак, О. В. Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу / О. В. Щербак, Г. І. Потапкова // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 96–100. |
|
Date |
2019-08-20T08:09:31Z
2019-08-20T08:09:31Z 2019-08-20 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2670
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2:659.137.1
|
|