Запис Детальніше

Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу
 
Creator Потапкова, Г. І.
Щербак, О. В.
 
Subject рекламний слоган
рекламний текст
сугестійність
речення
 
Description У статті презентовано основні наукові підходи до визначення лінгвістичного статусу рекламних слоганів та проаналізовано їх, а також обґрунтовано доцільність застосування синтаксичного принципу до розроблення класифікації слоганів.
Щербак, О. В. Рекламний слоган: проблеми визначення лінгвістичного статусу
/ О. В. Щербак, Г. І. Потапкова // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення",
16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 96–100.
 
Date 2019-08-20T08:09:31Z
2019-08-20T08:09:31Z
2019-08-20
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2670
 
Language other
 
Relation УДК;811.161.2:659.137.1