Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі
|
|
Creator |
Потапкова, Г. І.
Щербак, О. В. |
|
Subject |
рекламний слоган
просте двоскладне речення просте односкладне речення складносурядне речення складнопідрядне речення безсполучникове складне речення |
|
Description |
Статтю присвячено проблемі дослідження слоганів української комерційної телевізійної реклами в синтаксичному аспекті. Визначено найпоширеніші типи речень, що застосовуються для формулювання рекламних слоганів, а також указано на їхній кількісні, стилістичні та функційні особливості.
Щербак, О. В. Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі / О. В. Щербак, Г. І. Потапкова // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 100–106. |
|
Date |
2019-08-20T08:16:14Z
2019-08-20T08:16:14Z 2019-08-20 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2671
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2’2:659.137
|
|