Запис Детальніше

Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень
 
Creator Осипенко, В.
 
Subject cистемно-аналітичне дослідження
маркетингова стратегія
інформаційний базис
індуктивний метод
критерії оптимальності
system-analytical research
marketing strategy
information base
the inductive method
optimality criteria
 
Description Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології
як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі. The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.
 
Date 2012-10-04T11:06:45Z
2012-10-04T11:06:45Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Осипенко В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 351-358. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14972
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки