Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень
|
|
Creator |
Осипенко, В.
|
|
Subject |
cистемно-аналітичне дослідження
маркетингова стратегія інформаційний базис індуктивний метод критерії оптимальності system-analytical research marketing strategy information base the inductive method optimality criteria |
|
Description |
Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі. The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown. |
|
Date |
2012-10-04T11:06:45Z
2012-10-04T11:06:45Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Осипенко В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 351-358. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14972 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|