Запис Детальніше

Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект
Изучение ландшафтоведческих понятий в курсе школьной географии: теоретико-методический аспект
Investigation of the landscape notions in the course of the school geography: theoretical-methodological aspect
 
Creator Муніч, Нелла Володимирівна
 
Subject ландшафт
формування понять
мислення
навчання
 
Description Проаналізовано етимологію поняття «ландшафт», шляхи визначення понять, наукові пошуки місця ландшафтознавчих понять в географічній науці. З’ясовано зміст поняття як психолого-педагогічної категорії, що сприяє пізнанню об’єктів і явищ об’єктивної дійсності. Розглядаються теоретико-методологічні аспекти формування ландшафтознавчих понять у процесі навчання географії, метою якого є формування ландшафтного мислення.
Анализируются этимология понятия «ландшафт», пути определения понятий, научные поиски места ландшафтоведческих понятий в географической науке. Раскрывается содержание понятия как психолого-педагогической категории, которая способствует познанию объектов и явлений объективной действительности. Рассматриваются теоретико-методологические аспекты формирования ландшафтоведческих понятий в процессе обучения географии, целью которых является формирование ландшафтного мышления.
Etymology of the term «landscape», ways of concepts definition, scientific searches of landscape concepts place in geographical science are analyzed. Maintenance of concept is found out as a psychological and pedagogical category, contributing to knowledge of objective reality objects and phenomena. The theoretical and methodological aspects of landscape concepts forming in the process of geography studies, the purpose of which is forming of landscape thinking, are considered.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-10-05T10:20:13Z
2012-10-05T10:20:13Z
2012-05
 
Type Article
 
Identifier Муніч, Н. В. Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 117-124.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2120
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка