Culture in the Internet era: changing value orientations
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Culture in the Internet era: changing value orientations
Культура в эпоху интернета: изменение ценностных ориентаций КУЛЬТУРА В ЕПОХУ ІНТЕРНЕТУ: ЗМІНА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ |
|
Creator |
Машталер, А.А.; Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
The paper analyzes the problem of the crisis of culture in the era of the information society. The author argues that the present state of culture is its logical step, which causes a change of thinking, being, values. This is the meaning of innovation.
В статье анализируется проблема кризиса культуры в эпоху информационного общества. Автор доказывает, что данное состояние культуры является ее закономерным этапом, который обусловливает изменение мышления, бытия, ценностей. В этом заключается смысл инноваций. В статті аналізується проблема кризи культури в епоху інформаційного суспільства. Автор доводить, що даний стан культури є її закономірним етапом, який обумовлює зміну мислення, буття, цінностей. В цьому полягає сенс інновацій. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-09-11
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/2227
|
|
Source |
Вісник НАУ. Серія: Філософія. Культурологія; Том 2 (2008)
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 2 (2008) |
|
Language |
uk
|
|