Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Пан, Лілія
Пан, Лилия Pan, Liliya |
|
Date |
2009-10-13T16:25:51Z
2009-10-13T16:25:51Z 2008 |
|
Identifier |
Пан Л. В. Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії / Пан Л. В. // Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. праць професорсько-викладацького складу і аспірантів / за ред. : Мальчина Ю. М., Ніколенка Ю. В. ; МОН України, Акад. муніципального управління. - К., 2008. - Вип. 28. - С. 193-200.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/375 |
|
Description |
3 загостренням конкурентної боротьби та появою безлічі брендів однотипної продукції на ринку, з'явилась необхідність у формуванні та підтримці лояльності клієнтів. При цьому важливим є розуміння різниці понять „лояльність" (loyalty) та „прихильність" (commitment). Лояльність - це позитивний прояв поведінкового аспекту „споживач-марка", що базується на досвіді споживача. Прихильність - психологічний феномен, що відбиває стійку позитивну асоціацію з маркою в свідомості споживача. За оцінками спеціалістів, збільшення числа лояльних клієнтів на 5% в середньому може призвести до збільшення обсягів збуту на 100%.
|
|
Publisher |
МОН України, Акад. муніципального управління
|
|
Subject |
бренд
маркетинг лояльність brand maketing loyalty |
|
Title |
Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. праць професорсько-викладацького складу і аспірантів / за ред. : Мальчина Ю. М., Ніколенка Ю. В. ; МОН України, Акад. муніципального управління. - К., 2008. - Вип. 28.
|
|